Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 62

Wątek: Trzepie autem przy 80 km/h

  1. #41
    Początkujący Użytkownik Awatar tomi290
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    85
    BMW
    E 38 735 1998
    Skąd
    KBR
    Witam ja właśnie usunąłem problem z trzepaniem kierownicy przy prędkości 80-90km :D . U mnie powodem był rozlecainy silenblok na prawym wahaczu a w lewym końcówka.Wymieniłem lewy wahacz na nowy firmy tenkorot a z prawej strony nowy silenblok firmy lemforder.Mechanik który mi to robił mówił ze nie powinna się przestawić geometria kol ale ja pojechałem i okazało się ze jednak się zmieniła był zbieżnyTeraz delektuje się spokojna i wreszcie bezstresowa jazda :D .Pozdrawiam
    Pozdrawiam Tomek

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    185
    U mnie drążek środkowy.

    MOD: Nie krzyczymy...

  3. #43
    Początkujący Użytkownik Awatar Jacko
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    89
    BMW
    e38 730i
    Skąd
    Olsztyn
    W e34 przy hamowaniu trzęsło mi budą tak fatalnie, że chyba od tego delikatnie pekła mi szyba przednia, wymieniłem po kolei chyba wszystkie elementy zawieszenia, płyny i co tylko się dało, cudawianki odwalałem, pomogła wymiana wszystkich tarcz i klocków.
    Niestety i w e38 dopadła mnie trzęsiawka przy 80-95 km/h i przy hamowaniu z około 100km, musze podjechać i zbadać bo nie jest przyjemnie. Mam nadzieję że nie tarcze bo są prawie nowe i to zaboli mój portfel.
    Jak się uporam to napiszę o moim przypadku.
    PS. Trzęsienie łączy chyba wszystkich posiadaczy BMW
    Get Rich Or Die Tryin'

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    136
    BMW
    e38
    Skąd
    wawa
    Jacko, drązek srodkowy sprawdz.

  5. #45
    Z00FY
    Gość
    podepnę się:) wyważenie , jeśli nie pomoże to zamień koło przód tył a jeśli to nie pomoże to pierścienie centrujące trzeba załozyc. Miałem tak w e46 przy 60km/h i 160km/h trzepało buda jak jasny gwint koła wyważałem kilka razy bez efektu. Założenie pierścienia centrującego na każdą piaste wyeliminowało problem w 100%. pozdrawiam ; )

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Pierścienie centrujące przy ori felach? ;D
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  7. #47
    Początkujący Użytkownik Awatar Jacko
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    89
    BMW
    e38 730i
    Skąd
    Olsztyn
    Pierścienie centrujące przy ori felach?
    W e34 miałem zimowe koła ogi na feldze od e39, wymagało to pierścieni centrujących.
    Get Rich Or Die Tryin'

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Jak masz w e38 założyć pierścienie centrujące to lepiej się pociąć... mało kiedy dasz radę wyważyć koła i to tylko w jednej pozycji względem piasty.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    176
    BMW
    e38 750I Alpina mod
    Skąd
    Jelenia Góra
    Cytat Zamieszczone przez MariuszE38
    Jak masz w e38 założyć pierścienie centrujące to lepiej się pociąć... mało kiedy dasz radę wyważyć koła i to tylko w jednej pozycji względem piasty.
    a z kąd mas taką dziwną informację... kola wyważasz na wyażarce... gdzie maszyna cama C centruje koło... możesz to robić z pierściem jak chcesz...

    ale nie ma to sensu.

    piewścienie centrujące są stosowane w wielu markach samochodów... sam miałem nieori felgi na e38 i nie było problemu z pierscieniami..

    a od e39 wymagane są pieścienie.. bo e39 ma piastę 74 a nie 72,5
    dwa słuszne wybory w życiu to R6 i V12


    BLOG MOJE AUTO
    MOJE AUTO komentarze- te pozytywne jak i negatywne mile widziane.

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Miałem właśnie założone felgi od e39 z pierścieniami... kilka wyważeń i... na wyważarce super a po założeniu telepie. Problem zniknął jak ręką odjął po założeniu ori felg bez żadnych pierścieni.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •