Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: wymiana uszczelek pod pokrywami rozrzadu

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn

    wymiana uszczelek pod pokrywami rozrzadu

    koledzy przyszykowalem sie do wymiany, mam uszczelki i te gumeczki podkladki pod srubki dookola, i teraz jesli ktos jest przed komputerem, mozecie mi nakreslic tak na szybko czy napotkam tam jakies problemy?

    czy jest cos co powinienem wiedziec, mechanikiem nie jestem poprostu proste sprawy robie sam.
    Zaraz sie za to wezme, zrobie kawke i czekam na opinie...

    dzieki wszystkim pozdrowienia.
    silnik m62b35

  2. #2
    Specjalnych trudności nie ma, przypatrz się tylko czy z tyłu nie zawiną się uszczelki - chodzi mi o 2 duże gumowe półksiężyce które wchodzą we wnęki za wałkami.

    Po prostu zrób to powoli, uważnie i z przemyśleniem

    Powodzenia
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    dekle wyciagniete, i nie dalo mi i poszly do malowania :)
    podklad wysoka tem na alu i potem srebrny wysoka temp.
    Jakas byla zzolknieta ta farba i popekana ... :/
    zobaczymy

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    886
    BMW
    BMW E38 740 1994r
    Skąd
    okolice Kalisza
    Cytat Zamieszczone przez kamiltar
    dekle wyciagniete, i nie dalo mi i poszly do malowania :)
    podklad wysoka tem na alu i potem srebrny wysoka temp.
    Jakas byla zzolknieta ta farba i popekana ... :/
    zobaczymy
    .........też mnie to czeka ,tylko ja bardziej myśle o polerce ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
    P.S. A jakaś fotorelacja będzie??

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    a no moze bedzie, chyba ze pojade jutro do kolegi na warsztat to juz pomalowane beda, to wtedy bedzie za pozno :)

    A jesli chodzi o polerke, to malo widac tego elementu zeby polerke robic, potem sie utleni...
    No ale jak zmianisz to sie pochwal zobaczymy jak to wyglada. A zdjecia jak pisalem wczesniej postaram sie wkleic jutro.

  6. #6
    Cytat Zamieszczone przez kamiltar
    ...A zdjecia jak pisalem wczesniej postaram sie wkleic jutro.
    Czekamy i śledzimy temat ;)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    Sory chlopaki nie ma zdjécia, zdenerwowalem sie poniewaz wymienilem 1-4 wsztstko spoko malinka zabieram sie za prawa strone, czysciutkie cienka linia silikonku w rowkua tu bmw chiswick zapodali mi dwie uszczelki na lewa strone :?
    Pojechalem wytlumaczylem i bedize na poniedzialek bo to specjalne zamowienie. boszeeeeeeee ze ja nie patrzylem co ja biore!!!
    tak oto wymiana uszczelek trwa juz 4 dni a zakonczy sie na 7...... przy okazji wymienilem swieczki :)

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Ja robiłem to ostatnio u siebie i mam zdjęcia - http://img200.imageshack.us/img200/4151/12072009552.jpg



    Warto pamiętać , że po latach dekle nie są idealnie proste i zmiana uszczelki może nie zawsze przynieść oczekiwane efekty - dlatego warto złożyc wszystko na dobrym silikonie lub np uszczelniaczu Dirko Elring ( http://www.allegro.pl/item670677371_...ng_okazja.html )

    Najcześciej wycieki występują spod śrób trzymających dekiel - nawet po zmianie okrągłuch uszczelek trzeba złożyć wszystko na silikonie , bo farba często w tych miejscach odchodzi a stop jest chropowaty i będzie puszczał olej . Uszczelniacz kładziemy pod okrągłą uszczelkę , ale także pod metalową podkładkę .

    Newralgicznym punktem jest także łączenie bloku z deklami łańcuch rozrządu - na ich łączeniu dajemy więcej silikonu , można też odrazu lekko doćiągnąc dekle ( z wyczuciem , żeby nie zerwać gwintu !!!)

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    dobra wymienilem wszystko jest git ale auto kuleje strasznie!

    I teraz pytanie co jest przyczyną?

    czy moze przyczyna byc to ze kolega pomalowal mi gwinty na które zaklada sie cewki i nie maja masy?

    a moze jest powodem to ze zalozylem inne swiece, nie dydykowane do e38?
    zalozylem NGK BKR6-E i one maja jedna elektrode...

    krzywy gdzies pisal ze do gazu sa dobre a mam zakladac gaz wiec pospieszylem sie ze swiecami.....

    co wy na to?


    czekam co i jak i jutro trzeba to przywrócić do życia

  10. #10
    Vip Vip Awatar Marecki7er
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2,307
    BMW
    e32 740iA M62B44
    Skąd
    Wrocław
    Z tego co mi wiadomo to powinny byc 4 elektrodowe

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •