Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: [mechanika] Nierówna praca- "rzucanie budą"

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    30

    [mechanika] Nierówna praca- "rzucanie budą"

    Koledzy powiedzcie mi co może być jeszcze przyczyną ponieważ rzuca mi " budą" na benzynie
    Kable. świece wymienione kopułka i palec (z tego co mechanik mówił to jeszcze w dobrym stanie przeczyścił) i dalej to samo. co może być jeszcze w układzie zapłonowym co może sprowadzać się właśnie do nie równiej pracy.

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Skąd
    ワルシャワ
    Chyba najbardziej klasyczna diagnoza - to że wypada Ci jeden (lub może nie jeden) cylinder...
    Ja miałem kiedyś (w innym aucie) taką historię, że jedna świeca była krzywo wkręcona (co się okazało później). W miarę jak nagromadził się pod nią nagar, było coraz gorzej. Jeździłem, kombinowałem, też właśnie wymieniłem kopułkę/palec, - aż w końcu w jednym warsztacie to zauważyli, nagwintowali ponownie otwór - i 95% objawów ustało jak ręką odjął.
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    30
    Dzięki za odpowiedź. W Poniedziałek się za to zabieram a może ktoś mógłby podrzucić jeszcze jakieś pomysły ?

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez michal_5000
    Chyba najbardziej klasyczna diagnoza - to że wypada Ci jeden (lub może nie jeden) cylinder...
    Ja miałem kiedyś (w innym aucie) taką historię, że jedna świeca była krzywo wkręcona (co się okazało później). W miarę jak nagromadził się pod nią nagar, było coraz gorzej. Jeździłem, kombinowałem, też właśnie wymieniłem kopułkę/palec, - aż w końcu w jednym warsztacie to zauważyli, nagwintowali ponownie otwór - i 95% objawów ustało jak ręką odjął.
    A ile to auto miało cylindrów i w jakim układzie? Czy ta świeca przepuszczała kompresje czy po prostu była krzywo wkręcona? Czy zdejmowali Ci głowicę do nagwintowania jej? W jaki sposób to było robione?


    Pozdrawiam

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Skąd
    ワルシャワ
    Cytat Zamieszczone przez Michael7
    A ile to auto miało cylindrów i w jakim układzie? Czy ta świeca przepuszczała kompresje czy po prostu była krzywo wkręcona? Czy zdejmowali Ci głowicę do nagwintowania jej? W jaki sposób to było robione?


    Pozdrawiam
    Hej,
    motor też w układzie V8. Świeca, o ile mi wiadomo, nie puszczała kompresji, tylko była krzywo wkręcona a pod nią zgromadził się i zapiekł nagar. Szczęśliwie udało się nagwintować z góry, bez ściągania głowicy. Zrobił to dość specjalistyczny warsztat, który głównie takimi "silnikowymi" sprawami się zajmuje.
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •