Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: E38 740 spadek mocy M62B44

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    213
    BMW
    M62B35 iA.
    Skąd
    Podkarpacie.
    Czytam powyzsze posty i zastanawiam się czy muszą być świece 4-elektrodowe? ,ja jeżdzę w M62b35 na NGK jedno -elektrodowych czy to żle! 8/

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tomar
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    159
    BMW
    E38 m62b44 , E39 m62b44
    Skąd
    Warszawa
    Jezeli te dwie zaolejone swiece to te od strony grodzi silnika to sprawdz seperator oleju czyli tak jak powiedzial Kolega kri100s - prawdopodobnie pękła membrana.

    Rodzaj swiec nie ma tu nic do rzeczy. Sprawny silnik bedzie idealnie pracował na jednoelektronowych NGK, ktore z reszta sa jednymi z najlepszych swiec.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    213
    BMW
    M62B35 iA.
    Skąd
    Podkarpacie.
    No właśnie,dobrze ,że to nie Alfa-spark1,8-tam są większe i o 1/3 mniejsze[chyba po dwie takie na cylinder] świece-wymysł. :|

  4. #14
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    dzisiaj zmieniłem świece ,całe zawieszenie przednie + uszczelki pokrywy zaworów. Odebrałem auto od mechanika przejechałem się do domu otwieram maskę a tu szok.....prawa strona silnika zalana olejem <szok> co to za mechanik który nie potrafi zmienić uszczelki masakra......jutro nie wiem co mu zrobię....CO do membrany to dopiero jutro będę ja miał i zobaczymy jakie efekty będą

    ------


    auto na zimnym chodzi dobrze ale gdy nagrzeje sie cały samochód lata przy predkosci wiekszej niz 80 km/h i traci moc wolno się wkreca. Na 100 % nie pali na wszystki cylindry..... co powinnienem sprawdzic?? Swiece wymieniłem wczoraj i jest to samo. Gdy postoi znowu jest dobrze co to moze byc??cewka? katalizator? pozdrawiam

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez Tomar
    Jezeli te dwie zaolejone swiece to te od strony grodzi silnika to sprawdz seperator oleju czyli tak jak powiedzial Kolega kri100s - prawdopodobnie pękła membrana.

    Rodzaj swiec nie ma tu nic do rzeczy. Sprawny silnik bedzie idealnie pracował na jednoelektronowych NGK, ktore z reszta sa jednymi z najlepszych swiec.

    Kolego z tego co wiem to do tego silnika preferowane są świece 4 elektrodowe , ktoś je tam wsadził i nie zrobił sobie tego z powodu widzi mi się, ja tak bynajmniej myślę sokoro auto ma takie świece mieć to takie się wsadza a nie wykorzystuje półśrodki.

    To tak samo jakbyście sobie wsadzili do niej koła 14 i 15stki, bo 16 stki czy 18 są za drogie.

    Masakra, najlepiej wsadzmy do tych 7 er uszczelki od vw, tuleje od daewoo, zalejmy olejem mineralnym ( tak jak to miala moja ) i napewno będa super jezdziły.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  6. #16
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    Cytat Zamieszczone przez Tomar
    Jezeli te dwie zaolejone swiece to te od strony grodzi silnika to sprawdz seperator oleju czyli tak jak powiedzial Kolega kri100s - prawdopodobnie pękła membrana.

    Rodzaj swiec nie ma tu nic do rzeczy. Sprawny silnik bedzie idealnie pracował na jednoelektronowych NGK, ktore z reszta sa jednymi z najlepszych swiec.

    Kolego z tego co wiem to do tego silnika preferowane są świece 4 elektrodowe , ktoś je tam wsadził i nie zrobił sobie tego z powodu widzi mi się, ja tak bynajmniej myślę sokoro auto ma takie świece mieć to takie się wsadza a nie wykorzystuje półśrodki.

    To tak samo jakbyście sobie wsadzili do niej koła 14 i 15stki, bo 16 stki czy 18 są za drogie.

    Masakra, najlepiej wsadzmy do tych 7 er uszczelki od vw, tuleje od daewoo, zalejmy olejem mineralnym ( tak jak to miala moja ) i napewno będa super jezdziły.
    Porównanie całkiem nie trafione. Istotnym parametrem świecy jest jej ciepłota. Od tego parametru zależy, jak silnik będzie pracował (jeśli w ogóle da się uruchomić). Do silnika M62B44 wg ETK polecane są świece: przed liftem bosch F7LDCR i NGK BKR6EK oraz po lifcie bosch FGR7DQP i NGK BKR6EQUP. Nie przyglądałem się szczegółowo różnicom konstrukcyjnym, ale już z oznaczeń wynika, że oprócz prawdopodobnie liczby elektrod nic w tych świecach się nie zmieniło. Jeśli zatem zastosowana świeca odpowiada parametrom pracy wyżej wymienionym, to ewentualne problemy nie wynikają z rozbieżności konstrukcyjnych.

  7. #17
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    auto jest zrobione nie do końca bo bierze olej i zadymi z rana na niebisesko. Ale pracuje juz na wszystkie cylindry.... przyczyna były 3 cewki i kat który był zapchany. Możliwe jest ze przez membrane bierze olej i kopci na niebiseko??

  8. #18
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez dealer25
    Możliwe jest ze przez membrane bierze olej i kopci na niebiseko??
    Tak.
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  9. #19
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    te auto bierze 1 litr oleju na 200 km!!! <szok> nie miałem czasu zrobić porządku z tą membraną...zauważyłem tez w garażu plamy oleju:/.....czeka mnie remont silnika jeśli nie będzie to membrana?? sprawdzałem ciśnienie w cylindrach i jest po 10.5-11 na każdym

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Kolego to widzę że masz masz podobny problem do mojego, niebieskie kopcenie.

    Ja miałem pękniętą rurkę i membranę w odmie, wymieniłem obie, auto nie bierze teraz potwornej ilości oleju jaką brało po zakupie ( czego byłem świadomy ), wczoraj przy pomiarze porypało mi się i źle odczytałem stan oleju bo auto stało pod górkę :-) i myślałem że jest oleju poniżej minimum. Tak nie jest auto ma stan oleju ten sam od dnia zmiany więc odma była jedną z przyczyn. Teraz chłopaki napisali ze kopcenie to wynik uszczelniaczy zaworowych - bynajmniej u mnie. Silnik mam bardzo mocny.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •