Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Problem z silnikiem wszyscy rozkładają ręcę

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    38
    mialem podobny problem nawet pompe wtryskową mi wyciagali a okazało sie zwykloe odpowietrzenie zb paliwa

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    Milem taka sama sytuacje w vw bora tdi arl. Dzialo sie tak przy okolo 100km/h.
    Identyczne objawy jak twoje. Tylko u mnie stalo sie to 4 razy w przeciagu tygodnia (poprostu kierownice w turbinie sie zaczely zapiekac) postaralem sie jezdzic bardziej dynamicznie, przyspieszalem na czwartym piatym biegu do wysokich obrotów i mu przeszlo calkowicie, czyli jak nie przechodzi w tryb awaryjny za kazdym razem to poprostu daj mu w dupe i moze ruszy te lopatki. No chyba ze problem juz jest za daleko to tylko rozebrac czesc turba z kierownicami i wyczyscic. (Tylko walka nie rozkrecaj :)

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    518
    BMW
    accord :)
    Skąd
    warszawa
    Pojedz na komputer jak spadnie mu moc.
    per aspera ad astra

  4. #14
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez ariusz
    Pojedz na komputer jak spadnie mu moc.
    Byłem i nic ciekawego nie wyszło :(

    Cytat Zamieszczone przez kamiltar
    Milem taka sama sytuacje w vw bora tdi arl. Dzialo sie tak przy okolo 100km/h.
    Identyczne objawy jak twoje. Tylko u mnie stalo sie to 4 razy w przeciagu tygodnia (poprostu kierownice w turbinie sie zaczely zapiekac) postaralem sie jezdzic bardziej dynamicznie, przyspieszalem na czwartym piatym biegu do wysokich obrotów i mu przeszlo calkowicie, czyli jak nie przechodzi w tryb awaryjny za kazdym razem to poprostu daj mu w dupe i moze ruszy te lopatki. No chyba ze problem juz jest za daleko to tylko rozebrac czesc turba z kierownicami i wyczyscic. (Tylko walka nie rozkrecaj :)
    Nic nie daje. Na początku to też było bardzo rzadko ale z czasem coraz częściej. Zależy od temperatury silnika, powietrza (atmosferycznego) wilgotności powietrza itd.
    Rozbierana była, czyszczona i smarowana itd i nic :/

    Cytat Zamieszczone przez 190011
    mialem podobny problem nawet pompe wtryskową mi wyciagali a okazało sie zwykloe odpowietrzenie zb paliwa
    Rozszerzysz myśl? To nie moje auto więc nie wiem gdzie co siedzi i co do czego służy. Gdzie mogę szukać problemów z podawaniem ON?
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  5. #15
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1,949
    BMW
    było e32 m60, teraz pożyczam matiza od żony
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    To nie moje auto więc nie wiem gdzie co siedzi i co do czego służy. Gdzie mogę szukać problemów z podawaniem ON?
    Na początek wykręć korek wlewy paliwa i przytkaj w miarę lekko zwykła szmatą (ścierką) i jeździj ...jeździj i obserwuj.
    Jeśli objaw minie to masz winowajcę - odpowietrzenie baku (wytwarza się podciśnienie i pompa nie daje rady na większym obciążeniu).

    Szkoda że wcześniej nie wyszło - paru znajomych miało to juz kiedyś na sumieniu :)
    Okres i wypłata... jedno i drugie jest co miesiąc, a jak nie ma to znaczy, że ktoś was zdrowo wyruchał...

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    Cytat Zamieszczone przez Hubertus7er
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    To nie moje auto więc nie wiem gdzie co siedzi i co do czego służy. Gdzie mogę szukać problemów z podawaniem ON?
    Na początek wykręć korek wlewy paliwa i przytkaj w miarę lekko zwykła szmatą (ścierką) i jeździj ...jeździj i obserwuj.
    Jeśli objaw minie to masz winowajcę - odpowietrzenie baku (wytwarza się podciśnienie i pompa nie daje rady na większym obciążeniu).

    Szkoda że wcześniej nie wyszło - paru znajomych miało to juz kiedyś na sumieniu :)




    no ale jak to by byl brak odpowietrzenia to komp by nie przelaczal auta w tryb awaryjny, "myslal" by ze paliwa brakuje?

    musi przeladowywac, i stad czujnik przelacza w awaryjny, to musza byc te lopatki turbiny

  7. #17
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Dobra każę im wywalić jeszcze raz turbinę na stół niech to porządnie rozbiorą i wyczyszczą
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    i jak ???

  9. #19
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    spokojnie u nas nie jest tak łatwo :) nasze auta non stop muszą jeździć i nie wiem kiedy on go odstawi
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •