Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: [mechanika] Pomocy!!!E38 4,4li

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar SHOTGUN
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    106
    BMW
    e38 4.4 m62tu
    Skąd
    Białystok

    [mechanika] Pomocy!!!E38 4,4li

    Witam!!!Kupilem e38 4,4l...w sumie wymarzona fura, wczesniej od 2001 ganialem e36...Mam zgryz wlasnie z silnikiem...Przy zakupie silnik chodzil cicho...ale po wymianie oleju na castrol edge zaczely sie problemy...zaczal klekotac...no i teraz zrobilem wymianke na mobila 1 syntetyka i klepanie sie pogorszylo...w sumie kiedy odpalam go z rana kiedy silnik jest zimny to pierwsze co slysze to glosne trzy lub cztery uderzenia walka i dopiero silnik zaczyna normalnie pracowac...czyli sie wycisza...Mysle ze moga byc to szklaneczki...takie bicie w sumie rowniez slychac na cieplym rowniez ale nie jest tak glosny jak na samym odpalaniu...Czy zostawienie tematu na dluzszy czas jest szkodliwe?Czy sa to szklanki czy moze cos innego...silnik vanos m62...Prosze o pomoc...Pozdrawiam
    SHOTGUN

  2. #2
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    przeczytaj regulamin, a w szczególności jego punkt 5 !!! Wszystko stanie się wówczas prostsze i bardziej przyjemne :)
    Gra muzyka

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Volumax
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    415
    BMW
    Corvette C7, BMW BMW X6 40d, Jeep Grand Cherokee Summit
    Skąd
    Warszawa
    Kolego dopóki się nie przedstawisz w odpowiednim dziale nikt Ci tu nie pomoże. Takie tu są zasady.

    Upss ktoś mnie uprzedził :)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar SHOTGUN
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    106
    BMW
    e38 4.4 m62tu
    Skąd
    Białystok

    hej wlasnie sie przedstawilem....ale fotz furki nie moge wkl

    ....
    SHOTGUN

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    474
    BMW
    e65 745..e46 330 M Sport....e30 325 Turbo..E38 728iA M Sport..BMW e39 M5 439bhp..BMW E60 525 M Sport
    Skąd
    uk,kent
    Witaj shotgun....temat popychaczy hydraulicznych byl przerabiany milion razy.....jest to bardzo wrazliwy element silnika.pukanie i stukanie kest efektem nie zmieniania na czas oleju.u mnie bylo to samo.zalecany olej to 5W30 ja po 3 wymianie zalalem 10w40 i sie zaczelo rano jakby silnik mial sie rozleciec.nie bede zaglebial sie technicznie bo i po co ale co jest wazne u ciebie to:

    -wymien olej koniecznie na 5w30 (te w30 jest wazne poniewaz cieply olej zostanie bardzie zadszy po rozgrzaniu)

    -jezeli bedzie dalej pukalo-a bedzie musisz dodac specjalnego srodka do czyszczenia popychaczy hydraulicznych.ja dodalem jest mega super..."wayne's hydraulic lifters treatment" to jest prdukcji chyba belgijskiej dodajesz do oleju silnika i zostaje do nastepnej wymiany.(on czysci w srodku zaworek kulkowy popychacza i malutki otworek przez ktory olej idzie do popych.)

    -sprawdz mocowanie pompy olejowej w misce silniki m60 cierpialy notorycznie na odkrecajace sie pompy olejowe.

    -mozesz tak jedzic nic sie nie stanie.poprostu bedzie cie to wkurw.....

    pozdrawiam :papa: :D :D :D :D :D
    "Driving a fast daewoo lanos is like coming out of the closet. It suprises every one at first, but in the end your still gay."

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    206
    BMW
    E38 4,4 M62TU; E36 coupe 2,8 M52
    Skąd
    Prudnik

    Re: Pomocy!!!E38 4,4li

    Cytat Zamieszczone przez SHOTGUN
    Witam!!!Kupilem e38 4,4l...w sumie wymarzona fura, wczesniej od 2001 ganialem e36...Mam zgryz wlasnie z silnikiem...Przy zakupie silnik chodzil cicho...ale po wymianie oleju na castrol edge zaczely sie problemy...zaczal klekotac...
    Miałem kiedyś podobnie w M52 2,8 jak zrobiłem pierwszą wymiankę oleju po przywiezieniu autka z Belgi,dodam że wlałem taki sam Castrol jak był wcześniej lany tyle że kupiony w Polsce w sklepie.Od tej pory zajomy przywozi mi z Niemiec.Więc moze podobni jakość oleju.



    Cytat Zamieszczone przez arielowaty
    .... ja po 3 wymianie zalalem 10w40 ................

    -wymien olej koniecznie na 5w30 (te w30 jest wazne poniewaz cieply olej zostanie bardzie zadszy po rozgrzaniu
    A czy jest jakiś olej co po rozgrzaniu gęstnieje ? :D

    Skoro na zimnym tak mu "wali' to spróbował bym coś z 0W... z pewnego źródła.

    We wspomnianym M52 po ostrzejszej jeździe troche odzywały się "szklanki",przeszedłem z 5W40 na 10W60 i jest git,choć rano dosłownie na ułamek sek delikatnie słychać "cykanie" ale milknie w momencie a 10W przy naszych mrozach daje radę.Zaś w M62TU
    po rozgrzaniu troche słychac już vanos i przeszedłem również tyle że z 5W30 na 10W60 i w sumie nic niedało,również rano słychac na ułamek sekundy "cykanie'.

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    474
    BMW
    e65 745..e46 330 M Sport....e30 325 Turbo..E38 728iA M Sport..BMW e39 M5 439bhp..BMW E60 525 M Sport
    Skąd
    uk,kent
    wojtas nie rob gorszego "wariata" ze mnie niz jestem ;D ;D ;D

    chodzilo mi o to ze 5w40 bedzie gestszy po rozgrzaniu niz 5w30. ;D ;D

    taki szybi test dla autora postu!!!!!!!!
    rano na zimnym silniku zakrec rozrusznikiem i jak juz bedzie silnik mial "zalapac" to go szybko zgas i zapal normalnie po tym odrazu.napisz czy po tym dalej stuka rano i bedziemy walczyc z tym dalej. :papa:
    "Driving a fast daewoo lanos is like coming out of the closet. It suprises every one at first, but in the end your still gay."

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar SHOTGUN
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    106
    BMW
    e38 4.4 m62tu
    Skąd
    Białystok

    Szklanki!!!

    Ok!!!Dzieki za podpowiedzi!!!U mnie jest silniczek M62 no i z ta pompa bylo sprawdzane...odkecana byla misa olejowa zaraz po zakupie i pompa nie ma luzu...Jezeli chodzi o resztki "oleju jakie sa w misce" nie wykazywaly nic zlego, zadnych opilkow czy czegos co moglo swiadczyc o zlej eksploatacji...Silnik ma 250.000 tys, a wiec why? Olej jaki zalalem byl kupiony w "nora auto"...Najpierw Castrol Edge 10W50, a jak zaczelo stukac jeszcze delikatnie i dzwonic w okolicach lancuchow to wymienilem natychmiast na Mobil 1 full syntetic 0w50...Ponoc mialo pomoc a pogorszylo...a wiec moze juz przy tym przebiegu lepiej zalewac polsyntetyki bo sa za rzadkie...stracilem kompletnie orientacje...Jezeli chodzi o jakies dodatkowe zageszczacze do oleju pod nazwa "repair" to moze tez byc muka bo bedzie cicho ale silnik dostaje....nie wiem czy to prawda...Najgorsza jest ta wymianka szklanek i czy w ogole sie w to bawic...bo ponoc takich rzeczy sie nie robi bo pozniej bedzie gorsza katastrofa z silniczkiem....No i cena jednego popychacza to 70 dych a ich trzeba 32 plus uszczelka i dodatkowe rozbieranko....masakra...Pozdrawiam Krzychu
    SHOTGUN

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar SHOTGUN
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    106
    BMW
    e38 4.4 m62tu
    Skąd
    Białystok

    szklanki

    Hah....zagolopowalem sie z tym olejem...mam wlanego teraz 5w50 mobil 1 syntetyk....
    SHOTGUN

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar SHOTGUN
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    106
    BMW
    e38 4.4 m62tu
    Skąd
    Białystok

    Do Ariela!!!

    Dzieki za podpowiedz...mam teraz wlany 5w50 mobila 1 syntetyk i przejechalem na nim ok 2000 i klekotanie teraz jest na maksa....wczesniej sie pomylilem i wpisalem 0w50...zagoalopowalem sie....Jezeli to szklaneczki to teraz wydatek dosyc sporawy...bede szukac po hurtowniach ale moze ich nie byc...Dzieki za podpowiedzi!!!Pozdrawiam!!!
    SHOTGUN

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •