Mam dwa osobne z prawej i lewej strony. X pipe chce zamiast tumnika srodkowego a reszta oryginał.
Mam dwa osobne z prawej i lewej strony. X pipe chce zamiast tumnika srodkowego a reszta oryginał.
no to powinno być ładnie.
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
macie może jakiś filmik który pokazuje dzwięk mniej więcej.
hmmm dopiero teraz zobaczyłem temat
jedno z najlepiej brzmiących BMW - M62 b44 w X5 - przepis - po prostu bez tylnych tłumików :p ten sam silnik co e38 więc przepis ten sam
moje byłe X5
https://www.youtube.com/watch?v=fPHlX9p4_9k
Gadało lepiej od każdego cherokee czy nawet e39 M5 na przelocie :)
prosty przepis a efekt fenomenalny
było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r
ja w tym sezonie też chcę zrobić X-pipe zamiast środkowego i końcowy Magnaflow.
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
Było BMW E34 525i manual 1991r.
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
Było BMW E34 525i manual 1991r.
Rozumiem, że jeśli zamiast środkowego wstawię x-pipe i zostawię końcowy to coś będzie lepiej bulgotac? Chodzi o m60b40.
x-pipe wstawia się głównie dla wyrównania ciśnień, jak chcesz uzyskać lepsze doznania dźwiękowe musisz modyfikować końcowy :)
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
Było BMW E34 525i manual 1991r.