Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Witam.

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    209
    BMW
    chciałbym :)
    Skąd
    Grójec/Warszawa

    Witam.

    Witam serdecznie wszystkich!

    Mam na imię Łukasz, mam 20 lat, pochodzę z okolic Grójca (nie każdy musi wiedzieć gdzie leży ta "metropolia" więc informuję że to około 50 km od Warszawy w kierunku "na Kraków" :) ) Studiuję sobie na Politechnice Warszawskiej i pracuję w charakterze programisty (robotnik naszych czasów :) ). Nie wiem co jeszcze mógłbym tu o sobie napisać więc tyle na mój temat.

    Aktualnie jeśli jeżdżę, to autem rodziców albo korzystam z usług PKS, a że czasem posiadanie auta do swojej dyspozycji zaoszczędziłoby mi wiele czasu to zaczynam przymierzać się do kupna samochodu. Nie mam jeszcze swojej siódemki, a jeśli ją kupię to będzie to moje pierwsze auto. I mimo że samochód by mi się przydał to się nie pali i z zakupem spieszyć się nie zamierzam.

    Zdaję sobie sprawę że wybór BMW serii 7 na pierwszy samochód nie jest szczytem rozsądku i gdybym przeprowadził chłodne kalkulacje to znalazłbym bardzo wiele "lepszych dla mnie" aut. No ale są powody dla których jestem gotów ponieść pewne koszty, a które decydują o tym że nie rozglądam się teraz za Hondą Civic z silnikiem 1.4 w wersji 90-konnej tylko za 7er. I myślę że większość osób z tego forum te powody doskonale zna.

    BMW jakie planuję kupić to model E32, chyba silnik 3500 R6, chyba tylko manual wchodzi w grę, wyposażenie nie jest aż tak istotne, bo samochód można sukcesywnie doposażać, ale dobrze byłoby jakby miał tę skórę w znośnym stanie na start, w końcu to 7er. A jak skóra to klima też by się przydała :)