Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: [ elektronika] stare vs nowe zegary problem

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Właśnie zerknąłem do ETK i ceny kostek raczej nie zachęcają. W zależności od rocznika koszt kostki to 455 do 555 zł.
    Witka
    Rok temu czyszczenie kości koszt około 200-250 PLN (89r.)
    wymiana kondensatorków coś około 25-30 (lepiej rozebrać licznik i dać samą płytkę)
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KAREP
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    141
    BMW
    E34
    Skąd
    Pomorze
    Blog
    1
    w sumie mam ten sam problem :(
    nie wiem jak i czy w ogóle jest możliwe złożenie dwóch zegarów w jeden?!
    obecny zegar w 735i ('87/'88) zdycha, a po zamianie na zegar z 1991 (z 525iA) wyskakują głupoty.
    najprościej byłoby kostkę z nowszego zegara zakodować pod 735..... no ale jak to zrobić??
    zamiany kości zrobić też nie potrafię, bo starsza kość jest większa i ma więcej pinów
    pzdr!
    http://img19.imageshack.us/img19/6586/ftjg.jpg

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez KAREP Zobacz posta
    w sumie mam ten sam problem :(
    nie wiem jak i czy w ogóle jest możliwe złożenie dwóch zegarów w jeden?!
    obecny zegar w 735i ('87/'88) zdycha, a po zamianie na zegar z 1991 (z 525iA) wyskakują głupoty.
    najprościej byłoby kostkę z nowszego zegara zakodować pod 735..... no ale jak to zrobić??
    zamiany kości zrobić też nie potrafię, bo starsza kość jest większa i ma więcej pinów
    pzdr!
    Warunkiem jest że składasz to z dwóch zegarów tego samego typu (jak je rozróżnić jest wypisane w tym wątku wcześniej).

    Wtedy możliwe jest przekładanie kości, co oznacza że przy podmianie zachowany zostanie właściwy przebieg i reszta danych które są w niej zapisane.

    Rozwiązaniem jest więc znalezienie sprawnych zegarów do wersji R6 '87/'88, co pewnie się uda, ale jest ich coraz mniej.
    Czarne e32 w benzynie!


  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KAREP
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    141
    BMW
    E34
    Skąd
    Pomorze
    Blog
    1
    w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak szukanie tych zegarów, o których piszesz.
    dzięki za podpowiedź.
    pzdr!
    http://img19.imageshack.us/img19/6586/ftjg.jpg

  5. #5
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,267
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    W E34 zdarzyło mi się wpisywać klucze kodowe za pomocą SSS(progman). Klucz kodowy znajduje się pod pokrywą z bezpieczników bądź tą ze sterownikami. Problem był taki, że zegary całkiem się wysypały i nie wskazywały przebiegu oraz inspekcji(error tylko). Po wklepaniu klucza kodowego zegary ruszyły bez problemu.
    Można by spróbować podobnie i w tym przypadku
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KAREP
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    141
    BMW
    E34
    Skąd
    Pomorze
    Blog
    1
    a dałoby radę sczytać dane z kostki z 735 i nagrać je na kostkę od 525?
    pzdr!
    http://img19.imageshack.us/img19/6586/ftjg.jpg

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Ja natomiast mam problem z gasnącym podświetleniem zegarów, żarówki nowe i zaraz po założeniu do samochodu zegarów wszystko pięknie święci, trochę pojeżdżę i zaś gaśnie podświetlenie teraz świeci mi tylko środkowa żarówka. Po kolejnej wymianie zarówek sytuacja się powtarza.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •