Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: [mechanika] e32 zmiana mostu

  1. #11
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1,949
    BMW
    było e32 m60, teraz pożyczam matiza od żony
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez miglanc153
    no własnie moja buna tez na 2 wyciaga 90km
    Cytat Zamieszczone przez maciej730
    Ja na 2 100km/h :D
    A te osiągi to z kick-down czy bez? I na jakim trybie skrzyni (S/E) ?

    Zaraz będzie tu licytacja.....

    a moja bunia na 5 to 230 idzie ;D
    Okres i wypłata... jedno i drugie jest co miesiąc, a jak nie ma to znaczy, że ktoś was zdrowo wyruchał...

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    409
    BMW
    g11 740d xdrive
    Skąd
    Elbląg.Cork
    m manualu......

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    300
    BMW
    e38 4.4iLA, było e32 3.0 m60
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez Hubertus7er
    Cytat Zamieszczone przez miglanc153
    no własnie moja buna tez na 2 wyciaga 90km
    Cytat Zamieszczone przez maciej730
    Ja na 2 100km/h :D
    A te osiągi to z kick-down czy bez? I na jakim trybie skrzyni (S/E) ?

    Zaraz będzie tu licytacja.....

    a moja bunia na 5 to 230 idzie ;D

    Na manualu oczywiście. A V max 245km/h kola 17 cali 235/45 oponki ;)

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    m60b30 z dyfrem 3.16 ( czyli fabryczny ) na 1-50/h , 2-100/h ...

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    stary temat ale chciał bym odświeżyć mam e32 m60b30 w manualu i chciałbym założyć dłuższy dyfer u mnie 3.16 czy 3.15 jaki polecacie i jesli mam ASC+T to mogę zakładać ze szperą?? i ost pytanie co muszę zmienić by założyc most z 740 2.94??

  6. #16
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    pyt2 musisz zmienić most a konkretnie sam dyferencjał :D

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    czyli sam środek??

  8. #18
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    Tak. Powinno wszystko pasować bez przeróbek

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    dzieki jarek:) teraz szukanie mostu 2.94:)

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    230
    BMW
    Może znów e32?
    Skąd
    Chorzów
    Witam

    Na wstępie : mam nadzieje ze nie jest to zbytni OT.

    Mój mechaniki jest na etapie usuwania nieszczelności z dyferencjału i zadał mi pytanie czy chce ori uszczelniacz za 120 zl czy zamiennik za 40 zł - określił że nie da 100% gwarancji że ten drugi będzie trzymać. Moje pytanie czy jest duża różnica w produktach takich jak uszczelnienie ( uszczelka ? ) Dyferencjału ? Nie jest to kolosalna różnica cenowa tylko na ori trzeba poczekać dłużej trochę a ja już nie mogę się doczekać gotowego auta. Jako kompletny laik w tematyce mechaniki / części proszę o pomoc.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •