Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 89

Wątek: Sprężyny JAMEX do e38

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    130
    Tego nie przewidziałem :x Oczekiwałem natychmiastowego efektu... Zrobiłem jakieś dziesiąt kilometrów. Zacząłem od tyłu auto opadło więc zabrałem się za przód i tu wielkie rozczarowanie...bunia stała jak z pełnym bagażnikiem :o

    Znawcą w temacie nie jestem ;) Tył spadł, a przód powinien opaść "ułożyć się" później??

    Pozdrawiam
    "Old School Style"

  2. #42
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    29
    sprezyny po jakims czasie dopiero usiądą tak jak powinnytyle ze jak tył juz ci fajnie siadł to przod tez powinien,zaczekaj jeszcze jakis czas i jak cos to reklamuj je.dlatego ja wolałem kupic uzywane ac schnitzer-y niz jakis tam jamex ;)

  3. #43
    Tylna sprężyna jest inna. Możliwe ze inaczej się też układa. Poza tym wydaje mi się że tył jest bardziej dociskany w czasie jazdy. Nie wiem bo tyłu nie zmieniałem ale przód zmieniałem i zaraz po wymianie była niewielka różnica. Dopiero po kilkuset kilometrach się ułożyło wszystko tak jak trzeba.
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    464
    BMW
    e30 328
    Skąd
    Poznań

    To w koncu co kupić ???

    Czytałem sobie skrupulatnie wasze posty i wynika z tego że Jamex nie no to doradźcie mój kolega ma do sprzedanie H&R są używane warto kupić takie coś -40/-10 miałem takie w e-39 sprawowały się dobrze są w cenie nowych Jamexsów a może macie jeszcze inna dobra firmę no i czy warto kupować używki ?? pozdrawiam

  5. #45
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    29
    kolego juz pisalem ja osobiscie wole kupic orginalną uzywke niz pseudo cos tam.Kupile ac schitzery i jestem mega zadowolony :D

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tomar
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    159
    BMW
    E38 m62b44 , E39 m62b44
    Skąd
    Warszawa
    Miałem przez miesiac czerwone springi H&R i... sprzedałem :) W e38 potrzebuje komfortu a one go zabiły. Mało tego - seryjne miekkie amortyzatory niezbyt dobrze z nimi wspołpracowały i zbyt wolno wygaszały ich rezonans. Obecnie mam LOWTECa -50mm/-30mm i z czystym sumieniem, naprawde polecam. Ale poniewaz sa jak na obnizenie -50mm dosyc miekkie to wazne aby przy nich miec dosc sztywne lub chociaz seryjne ale w idealnym stanie amortyzatory aby na duzych hopach nie dobijał przod. Zwroc uwage ze ze H&Ry do E38 sa zwiniete z duzo grubszego drutu i dokładajac do tego mniejsza ilosc zwojow w efekcie mamy bardzo sztywne sprzezyny. Ale jesli na komforcie Ci nie zalezy to smiało mozesz je kupowac. Na płaskim, rownym asfalcie zapewniaja duzo lepsza trakcje niz seria. Oczywiscie na ROWNYM. Na nierownosciach zbyt słabo wybieraja dziury przez co samochod zdecydowanie gorzej sie prowadzi.

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Ja latam na jamexach na przodzie i nie narzekam ale ja nie chciałem, że by mi auto leżało na glebie bo za dużo latam i to załadowany ze sprzętem. Jamexy obniżyły auto ale nie aż tak !
    Jak chcesz je położyć na glebe to poszukaj innej firmy. Zresztą sprzedawca mi mówił ,że auto obniży się o ileś tam ale nie aż tak , nie pamiętam ile cm. Dla mnie jest ok.

    Myślę, że ac schnitzer czy alpina czy nawet h&r bardziej obniżą auto ! Twardość pewnie też się zwiększy , no i koszt tych , a tych jest na pewno zupełnie inny :)

    Jak masz schitzera w miarę świeże i chcesz nisko to bierz ale pamiętaj, że polska to nie niemcy i wciąż mamy sporo dziur !
    pozdrawiam !

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jaguar15
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    112
    BMW
    728ia e38
    Skąd
    Olsztyn
    Cytat Zamieszczone przez -czarek-
    Cytat Zamieszczone przez Damias
    Cytat Zamieszczone przez SEBEK
    Moge powiedziec z wlasnego doswiadczenia ze w tym segmencie i w tym zakresie obnizenia (40/30 lub tylko 40/00) - czyli obnizenie na seryjnych amortyzatorach produkty firmy AP Sportfahrwerke sa jednym z najlepszych.

    Nie jest to tylko moje zdanie - wiekszosci uzytkownikow niemieckiego 7er a takze naszego 7er decydujacych sie na obnizenie wybralo wlasnie te produkty - i sa przez lata zadowoleni.
    Potwierdzam. Założyłem 40/00 i jest miodzio :) Troche kilosów już na nich zrobiłem i jest spoko. Wiadomo że jeśli chodzi o Jamexa to przyciąga tu głównie cena :/ Ale już chyba każdy powienien wiedzieć że cena to nie wszystko ;)

    Chwalić chwalić też jestem zadowolniony
    Mam zamiar tez opuscic swoja lalke, i mam pytanie, jak sie jezdzi na tych AP Sportfahrwerke 40/00, jak to sie ma do komfortu seryjnego zawieszenia i czy te 40 nadaje sie na spokojne poruszanie sie po naszych drogach??
    Z gry dzieki za pomoc
    Be My Wife
    728iA e38 arktissilber metallic, e30 m-tech II m52b28tu diamantschwarz
    Cztery koła szóstka w rzędzie i polatac można wszędzie ;)

  9. #49
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Strata komfortu jest na zasadzie takiej, że jak lecisz po polskich starych drogach i na oryginalnym zawieszeniu auto się co najwyżej lekko zahuśta to na sportowych sprężynach jedzie z nierównościami terenu. Jeżeli chodzi o sportowe zawieszenie to jest bardzo dobrze! I jak ktoś lubi niskie auta to będzie zadowolony na pewno nie jeździ się tym jak golfem.
    Jutro będę miał do odsprzedania swoje -40 pasują bodajże do wszystkiego od 2.8 do 4.0 (będę pewien jak zajrzę jutro do TUV) i zrobiłem na nich ok 500km. Są ściągnięte prosto z DE 2 miesiące temu. Wszystkie informacje na PW, jutro postaram się zamieścić oficjalny temat w dziale sprzedam.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #50
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,978
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez jaguar15
    Mam zamiar tez opuscic swoja lalke, i mam pytanie, jak sie jezdzi na tych AP Sportfahrwerke 40/00, jak to sie ma do komfortu seryjnego zawieszenia i czy te 40 nadaje sie na spokojne poruszanie sie po naszych drogach??

    AP -40 sa w porownaniu do H&R bardziej komfortowe.

    Pierwszym zadaniem tych sprezyn jest obnizenie, a drugie zachowanie maksymalnego komfortu.

    Mialem je takze w swoim e38 i bylem jak wiekszosc pozostalych uzytkownikow bardzo zadowolony.

    Jezeli bedziesz chcial zamowic komplet - wyslij mi PW.


    Mozesz tez kupic tansze LOWTEC`i lub inne No Name, lecz czy bedziesz zadowolony, to sie okaze pozniej.


    Cytat Zamieszczone przez Tomar
    Obecnie mam LOWTECa -50mm/-30mm i z czystym sumieniem, naprawde polecam. Ale poniewaz sa jak na obnizenie -50mm dosyc miekkie to wazne aby przy nich miec dosc sztywne lub chociaz seryjne ale w idealnym stanie amortyzatory aby na duzych hopach nie dobijał przod.
    Obniezenie na seryjnych amorach zalecane jest tylko do -40 mm.

    Wszystko powyzej to zabojstwo orginalnych amortyzatorow, ale przeciez juz sam piszesz o dobijaniu przodu.

    Do -50 tylko skracane amortyzatory, nawet LOWTEC o tym na swojej stronie pisze ......
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •