A ile czasu na nich pojeździłeś od założenia? Przecież od razu nie będzie aż tak dużej różnicy. Czasem potrzeba kilkaset kilometrów żeby sprężyny się ułożyły do zamierzonej wysokosci.Zamieszczone przez asluk
A ile czasu na nich pojeździłeś od założenia? Przecież od razu nie będzie aż tak dużej różnicy. Czasem potrzeba kilkaset kilometrów żeby sprężyny się ułożyły do zamierzonej wysokosci.Zamieszczone przez asluk
[URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]
Tego nie przewidziałem :x Oczekiwałem natychmiastowego efektu... Zrobiłem jakieś dziesiąt kilometrów. Zacząłem od tyłu auto opadło więc zabrałem się za przód i tu wielkie rozczarowanie...bunia stała jak z pełnym bagażnikiem :o
Znawcą w temacie nie jestem ;) Tył spadł, a przód powinien opaść "ułożyć się" później??
Pozdrawiam
"Old School Style"
sprezyny po jakims czasie dopiero usiądą tak jak powinnytyle ze jak tył juz ci fajnie siadł to przod tez powinien,zaczekaj jeszcze jakis czas i jak cos to reklamuj je.dlatego ja wolałem kupic uzywane ac schnitzer-y niz jakis tam jamex ;)
Tylna sprężyna jest inna. Możliwe ze inaczej się też układa. Poza tym wydaje mi się że tył jest bardziej dociskany w czasie jazdy. Nie wiem bo tyłu nie zmieniałem ale przód zmieniałem i zaraz po wymianie była niewielka różnica. Dopiero po kilkuset kilometrach się ułożyło wszystko tak jak trzeba.
[URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]
Czytałem sobie skrupulatnie wasze posty i wynika z tego że Jamex nie no to doradźcie mój kolega ma do sprzedanie H&R są używane warto kupić takie coś -40/-10 miałem takie w e-39 sprawowały się dobrze są w cenie nowych Jamexsów a może macie jeszcze inna dobra firmę no i czy warto kupować używki ?? pozdrawiam
kolego juz pisalem ja osobiscie wole kupic orginalną uzywke niz pseudo cos tam.Kupile ac schitzery i jestem mega zadowolony :D
Miałem przez miesiac czerwone springi H&R i... sprzedałem :) W e38 potrzebuje komfortu a one go zabiły. Mało tego - seryjne miekkie amortyzatory niezbyt dobrze z nimi wspołpracowały i zbyt wolno wygaszały ich rezonans. Obecnie mam LOWTECa -50mm/-30mm i z czystym sumieniem, naprawde polecam. Ale poniewaz sa jak na obnizenie -50mm dosyc miekkie to wazne aby przy nich miec dosc sztywne lub chociaz seryjne ale w idealnym stanie amortyzatory aby na duzych hopach nie dobijał przod. Zwroc uwage ze ze H&Ry do E38 sa zwiniete z duzo grubszego drutu i dokładajac do tego mniejsza ilosc zwojow w efekcie mamy bardzo sztywne sprzezyny. Ale jesli na komforcie Ci nie zalezy to smiało mozesz je kupowac. Na płaskim, rownym asfalcie zapewniaja duzo lepsza trakcje niz seria. Oczywiscie na ROWNYM. Na nierownosciach zbyt słabo wybieraja dziury przez co samochod zdecydowanie gorzej sie prowadzi.
Ja latam na jamexach na przodzie i nie narzekam ale ja nie chciałem, że by mi auto leżało na glebie bo za dużo latam i to załadowany ze sprzętem. Jamexy obniżyły auto ale nie aż tak !
Jak chcesz je położyć na glebe to poszukaj innej firmy. Zresztą sprzedawca mi mówił ,że auto obniży się o ileś tam ale nie aż tak , nie pamiętam ile cm. Dla mnie jest ok.
Myślę, że ac schnitzer czy alpina czy nawet h&r bardziej obniżą auto ! Twardość pewnie też się zwiększy , no i koszt tych , a tych jest na pewno zupełnie inny :)
Jak masz schitzera w miarę świeże i chcesz nisko to bierz ale pamiętaj, że polska to nie niemcy i wciąż mamy sporo dziur !
pozdrawiam !
Mam zamiar tez opuscic swoja lalke, i mam pytanie, jak sie jezdzi na tych AP Sportfahrwerke 40/00, jak to sie ma do komfortu seryjnego zawieszenia i czy te 40 nadaje sie na spokojne poruszanie sie po naszych drogach??Zamieszczone przez -czarek-
Z gry dzieki za pomoc
Be My Wife
728iA e38 arktissilber metallic, e30 m-tech II m52b28tu diamantschwarz
Cztery koła szóstka w rzędzie i polatac można wszędzie ;)
Strata komfortu jest na zasadzie takiej, że jak lecisz po polskich starych drogach i na oryginalnym zawieszeniu auto się co najwyżej lekko zahuśta to na sportowych sprężynach jedzie z nierównościami terenu. Jeżeli chodzi o sportowe zawieszenie to jest bardzo dobrze! I jak ktoś lubi niskie auta to będzie zadowolony na pewno nie jeździ się tym jak golfem.
Jutro będę miał do odsprzedania swoje -40 pasują bodajże do wszystkiego od 2.8 do 4.0 (będę pewien jak zajrzę jutro do TUV) i zrobiłem na nich ok 500km. Są ściągnięte prosto z DE 2 miesiące temu. Wszystkie informacje na PW, jutro postaram się zamieścić oficjalny temat w dziale sprzedam.
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!