Witam,czy ktoś regenerował mechanizm zmiany biegów,aby pozbyć się luzów na drążku?Chodzi o skrzynię manualną.Jak tak to,które elementy wymieniliście?Podajcie numery ;)
http://www.realoem.com/bmw/showparts...28&hg=25&fg=05
Witam,czy ktoś regenerował mechanizm zmiany biegów,aby pozbyć się luzów na drążku?Chodzi o skrzynię manualną.Jak tak to,które elementy wymieniliście?Podajcie numery ;)
http://www.realoem.com/bmw/showparts...28&hg=25&fg=05
części nr: 2, 6, 7, 20, ewentualnie 4. Nierzadka przypadłość ;)
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
Dzięki panowie za odpowiedzi.Więc kupię te elementy i zabieram się za naprawę,pozdr. :)
Dzięki Kolego za podrzucenie tematu.Uporałeś się z tym problemem?Które części kupiłeś i gdzie?
pozdr
Wszystkie te części zanajdują się w ASO,jak będzie cieplej zaczynam regenerację.
A które części kupiłeś?2,6,7,20?Jaki koszt takiej regeneracji?
Jeszcze nie zakupiłem potrzebnych części do regeneracji,ale wszystkie części mają w ASO,myślę,że nr. 6 czyli drążek i nr. 4 nie będą potrzebne,przynajmniej u mnie jest ok,ale tulejki i podkładki do wymiany,czyli te numery,które podali koledzy oprócz 6 i 4.
Temat przerabiałem w e34. Niby wszystko ok. z częściami nr. 4 i 6 a przy naprawie okazało się że jednak są do wymiany i w dodatku dostępne tylko na zamówienie. Nie są to koszta astronomiczne więc może warto wymienic je równierz.
W części na 4 wyrabia się kulka i często jest do wymiany :/
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci