-
Zaawansowany Użytkownik
Napisz skąd weźmiesz wał do tego silnika z takimi wykorbieniami i odpowiednio pod to tłoki z korbowodami? Oprócz tego żeby sprawność takiego silnika byla na wysokich obrotach trzeba baardzo ostre wałki no i kolejny problem tam sa tylko po dwa zawory na cylinder, wiec to nie jest silnik stworzony do kręcenia się wysoko. Prościej zrobić własny silnik niz rzeźbić w g... To po pierwsze, po drugie problemem oprócz mas wirujących będzie smarowanie tego silnika. Szczerze nie spotkałem sie jeszcze żeby ktoś w aucie przekroczył 10tys obr/min. Moim zdaniem coś sobie wymyśliłeś ale nie ma to racji bytu. Poza tym nie wyobrażam sobie jak taki silnik upchnąć ze skrzynia w bolidzie f1 :]
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum