Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 61

Wątek: [e38] 740 MANUAL

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    nie muszę, wtajemniczeni na tym forum wiedzą co mam zrobione i zmienione

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez WojtekD ; 06-05-2011 o 16:09


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    137
    BMW
    E38 740iA 95`
    Skąd
    Bydgoszcz/Fordon
    przepraszam, nie wiedziałem, że to tajemnica państwowa...

  3. #53
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    to nie jest tajemnica ale jak napisze co ma to zaraz i tak paru mądrali jak u mnie w galeri stwierdzi, że drutuje bo oni tego nie zrobili ale wiedzą lepiej ,że to nic nie daje

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    137
    BMW
    E38 740iA 95`
    Skąd
    Bydgoszcz/Fordon
    akurat w tym przypadku widać, że daje i to sporo :P

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    Potwierdzam zdanie Zdziry 850 :)


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  6. #56
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat Zobacz posta
    Potwierdzam zdanie Zdziry 850 :)
    no i już wszyscy wiedzą o co chodzi :D

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    no i nadeszła mała modyfikacja fabrycznego systemu NAVI/AUDIO

    hmm zaczęło się od tego , że cały czas nie miałem czego słuchać w aucie 6cd to jednak za mało

    podejście pierwsze to był zakup emulatora zmieniarki mp3 na kartę sd
    niestety wszystkie tanie zmieniarki kiepsko grały , a to słychać było dentystę razem z obrotami silnika , zamulały
    ciekawym wyborem były zmieniarka CPC 600 wszystko fajnie pięknie ale nie miała wyszukiwania utworów po co mi 32gb muzyki jak w życiu jej nie odnajdę ?

    drugim podejściem był zakup
    iPoda i dorobienie aux in
    wyszukiwanie wszystko fajnie ale brak obsługi z kierownicy navi oraz kiepska jakość dźwięku oraz kombinacje z ładowarka od ipoda - to nie było to
    więc zacząłem szukać emulator zmieniarka -> ipod
    praktycznie wszystkie oferowały to samo co aux in z tym , że jakość dźwięku była lepsza
    a najbardziej byłem zawiedziony oryginalnym adapterem iPod BMW pochodzącym z X5

    szukając rozwiązania znalazłem coś co mnie zadowoli oferując :
    - Pełna obsługa z navi oraz kierownicy
    - Wyświetlanie Tagów na BC
    - Wyszukiwanie Utworów po Wykonawcy , Płycie , Tytule
    - Ładowanie iPoda
    - Dobrą jakość dźwięku

    rozwiązanie które znalazłem niestety nie jest najtańsze :

    magazyn na muzykę
    iPod Classic 6G 160GB - 500zł (używany)

    interface BMW IBUS -> Alpine AI-NET
    Intravee II - 900zł (nowy)

    interface BMW Alpine AI-NET -> iPod
    Alpine KCA 420i - 600zł (nowy)

    więc zamiast nagrywać 6 płyt i latać do bagażnika po wydaniu 2000zł mam tego czego oczekiwałem


    więc zaczynamy

    Intravee II





    z lewej mamy alpine AI-NET , następnie audio oraz ibus zasilania z wiązki od fabrycznej zmieniarki

    następnie

    Alpine KCA 420i



    oraz nie mogło by zabraknąć magazynu danych :)

    iPod Classic 6G 160GB




    więc mamy rodzinkę w komplecie



    podłączona




    a to upragniony efekt :)





    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  8. #58
    studiomaxmedia.com Vip Awatar extino
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    652
    BMW
    BMW E32 740i V8 M62 1992 SHADOWLINE/E38 750i V12 M73 1999 / E65 745i V8 2002
    Skąd
    Poland
    Ładny zestawik tylko czy posiadasz w aucie DSP ? Bo tymi wtyczkami 6 pin jest przesyłany dzwiek analogowy a 3 pinowa to zasilanie i sterowanie po ibus a zmieniarka CP600 dzwiek po analogu owszem daje kiepski ale za to po cyfrowym wyjsciu coaxial bezposrednio do dsp jest juz dobrze.

  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    dsp nie mam z powodu - braku polki w moim kolorze , jak dołożę dsp - temat działania tego urządzenia po cyfrowym przewodzie mam opanowany


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  10. #60
    studiomaxmedia.com Vip Awatar extino
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    652
    BMW
    BMW E32 740i V8 M62 1992 SHADOWLINE/E38 750i V12 M73 1999 / E65 745i V8 2002
    Skąd
    Poland
    to dobrze ale ono ma wyjscie coaxial czy przez konwerter z analoga na coaxial bedziesz podlanczac, u mnie odrazu misialem sie bawic z coaxialem w dsp ponieważ auto fabrycznie wyszło z dsp i w tem przypadku byl brak wiazki analogowej a do aut jak dokladamy dsp co nie mialy go to dokodowaniu dsp zazwyczaj analog przestaje dzialac na rzecz dsp coaxial mimo iż fizycznie wiązka jest

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •