Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 51

Wątek: skrzypienie przy skrecaniu

  1. #21
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1,949
    BMW
    było e32 m60, teraz pożyczam matiza od żony
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Danek25
    to co nikt nie wie jak jest z tymi końcówkami w tych drążkach?
    Z e32 znam - sam przerabiałem.
    Z e38 to tyko na obrazku z katalogu...
    Okres i wypłata... jedno i drugie jest co miesiąc, a jak nie ma to znaczy, że ktoś was zdrowo wyruchał...

  2. #22
    Cytat Zamieszczone przez Danek25
    Koledzy a tak wogóle to w E38 drążek środkowy ma obie końcówki ruchome czy jedna jest stała?? Pytam bo wiem że np w oryginalnym drążku w E34 jedna końcówka jest stałą, czyli nie jest sworzniem kulistym tylko obsadzona jest na stałę. Z tego co wiem to są to dużo wytrzymalsze drążki. Jak jest w E38? Jeśłi oryginał jest taki jak piszę to czy jest możliwość dokupienia takiego zamiennika z jakiejś firmy? Jeśłi tak to z jakiej? Dziś się orientowałem i Febi ma tylko z obiema ruchomymi. Proszę o radę. A tak wogóle to co polecacie założyć zamiast oryginału? Nie musi być tanie byle było by dobre. Oryginał w ASO nie wiem ile kosztuje ale planuję się zoriętować.
    Nie bardzo rozumiem stwierdzenie "obie końcówki ruchome czy jedna jest stała"... Drążek środkowy ma dwie końcówki do osadzenia w przekładni kierowniczej i w podporze oraz dwa przeguby kulowe zakończone śrubami do nakręcenia końcówek. O ile się orientuję, żadna z końcówek nie może być osadzona na stałe )jak wyglądałoby skręcanie kierownicą?? Może ma po prostu ograniczone stopnie swobody do ruchu względem własnej osi....

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    kiedyś miałem e34 z 89 roku i sam na własne oczy podczas wymiany drążka środkowego widziałem że jedna końcówka była nie ruchoma ( mam na myśłi ruchy eliptyczne jak sworznia kulistego ) Owszem sworzeń w tamtym drążku był ruchomy ale tylko poprostu się obracał. Nie chodził wogóle na boki. Z tąd moje pytanie o drążek w e38. Możliwe że takie tu nie występują. Stwierdzam fakt z autopsji na podstawie E34.

  4. #24
    No to w e38, w tym kontekście, działa to tak samo.

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    No to w e38, w tym kontekście, działa to tak samo.
    no to sie zrozumieliśmy heheh. Czyli każdy drążek do E38 jest z taką końcówką, czy są też takie w których obie końcówki są ruchomymi sworzniami kulistymi? Pytam bo jeśłi tak to wolę włożyć z nieruchomą ze względów na trwałość.

  6. #26
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    brak, tylko taki jak ori

  7. #27
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191
    aha coboss niewiem czy sie orientujesz ale ze jak na czesci jest napisane TRW i ty kupisz pierwsze lepsze TRW to to samo, jest duuuuzo odmian czesci, eco line, profiline czy nawet oznaczenia klockow przykladowo ferodo FDB FDS itp, to ze kupisz identycznej marki to nieznaczy ze zakladasz najlepszy zamiennik, duzo zalezy od rocznika, w moim aucie ori wachacze byly BOGE a nie TRW i co mam w takiej sytuacji zalozyc??? pozatym niemysl ze TRW jest najlepsza firmą, ale jak jestes szcesliwy i zadowolony......... chyba o to chodzi
    No az tak to malo kto sie zna. A TRW uwazam za jedna z najlepszych firm. Zakladam zawsze albo TRW albo Lemforder i zakladalem je do wielu swoich aut. Na TRW nigdy sie nie zawiodlem a na Lemforderze juz tak. Firmy o ktorych mowisz robily to chyba na pierwszy montaz a pozniej jak ASO zakladalo oryginalne zamienniki to bylo juz bite BMW i TRW, na wahaczach Lemforder i BMW. co ja akurat mialem zalozone w fabryce to moge powrozyc z fusow :)
    Reasumujac TRW zawsze bede polecal z czystym sercem :)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  8. #28
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    a ja np niepolecam tarcz TRW, laczniki stabilizatora tez glupi 4max wytrzymal mi dluzej niz TRW, klocki tez sredniak, nawet REMSA jest duzo lepsza, ogolnie niezawiodles sie bo to jest dobra firma i trzyma pozioma, ale aby najlepsza???? ja osobiscie stawiam na BOGE i Ruville

  9. #29
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    :) Z hamulcami mnie nie zaskoczyles. Juz wczesniej calkiem w ciemno odradzalem, jak ktos sie specjalizuje w jednej rzeczy to raczej w innych bywa slaby. Ja mialem takie niefajne przygodyz tymi czesciami co Ty piszesz ale w moim przypaku byl to lemforder :) wiec temat czesci jest na prawde ciezki do ogarniecia.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik Awatar konrad1654
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    191
    BMW
    e38 730d & x5 e53 3.0d
    Skąd
    Częstochowa
    odkopie temat bo odpowiedz nie padła... u mnie tez zaczęło skrzypiec okropiensko..ale o dziwo skrzypi nie od razu jak sie jedzie autem, tylko po kilku kilometrach i najbardziej jak się kreci kierownica prawo lewo na postoju ,albo przy wolniej jeździe, jesli zimno jest na dworze jest cisza jak jest ciepło to zaraz tak skrzypi jak by guma sie ocierała o cos...nawet jak auto wyłączone to ruszam kiera i skrzypi..wydaje mi sie ze z okolic drążka kierowniczego maglownicy...możne mial ktos taki przypadek?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •