Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 51

Wątek: skrzypienie przy skrecaniu

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek
    podobny przypadek mialem w E39, z lewej strony lozysko skretne amortyzatora czy jakos tak wydawalo taki dzwiek i nijak nie bylo mozliwosci go uciszyc - wymiana na nowe zalatwila sprawe ;)
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic2642_1.gif

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    12
    BMW
    BMW E65-745i 2003
    Skąd
    Opolskie
    Witam.Mam bmw e65 745i 2003r.benzyna.Moj problem to ze jak opuszczam albo podnosze kierownice do gory(nie przy skrecaniu) to strasznie trzeszczy-tak jak by plastik ocietal o plastik.Co to moze byc????? Prosze pilnie opomoc.

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar maxtoto
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    381
    BMW
    740iA M62TUB44 S2, 530i M54, E65 750i
    Skąd
    Poltoriko
    Ja podłączam się do tematu, skrzypi już tak od 2 lat, tylko jak skręcam w lewo i po rozgrzaniu, strasznie wkurza w 7er bo słychać też na zewnątrz. Skrzypi, trzeszczy wkur...
    Wymieniłem łożyska amora i tuleje nr 7 drążka kierowniczego i dupa. Proszę o podpowiedzi.
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...&fg=25&lang=pl
    Broń Masowego Wyprzedzania

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań

    Post

    Po rozgrzaniu to by się zgadzało, tylko w lewo to już niekoniecznie. Sprawdź amortyzatory czy nie mają luzu. Weź auto na podnośnik i zacznij szarpać kołem w pionie (ręce na godz. 12 i 6), w trakcie niech ktoś obserwuje jak układa się amortyzator bo to będzie widać. Mam takie skrzypienie po raz drugi, raz dochodziłem do przyczyny kilka miesięcy bo nikt nie podejrzewał półrocznych amortyzatorów. Też wymieniałem łożyska, poduszki, wszystko co odpowiada za skręt i bez rezultatu bo cały czas skrzypiało/strzelało. A okazało się że amortyzator złapał takie piękne luzy że ślizgi już nie miały prawa działać.

    Tak ten luz wygląda, akurat to był filmik reklamacyjny wysyłany do dystrybutora:
    https://www.youtube.com/watch?v=BhsRtgKTl2A
    Ostatnio edytowane przez Inur ; 07-06-2014 o 20:46

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar maxtoto
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    381
    BMW
    740iA M62TUB44 S2, 530i M54, E65 750i
    Skąd
    Poltoriko
    Dzięki inur, też podejrzewałem ten lewy amor bo jak przelecę spory poprzeczny policjant to auto mocno dobije i zachodzi okropny skrzyp od niego.
    Każdy fachura mi polecał żeby założyć amory bilstein wraz ze sprężynami eibacha, proszę wypowiedz się.
    Broń Masowego Wyprzedzania

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    Cytat Zamieszczone przez maxtoto Zobacz posta
    Dzięki inur, też podejrzewałem ten lewy amor bo jak przelecę spory poprzeczny policjant to auto mocno dobije i zachodzi okropny skrzyp od niego.
    Każdy fachura mi polecał żeby założyć amory bilstein wraz ze sprężynami eibacha, proszę wypowiedz się.
    już się wypowiedział :) sprawdź ten wątek http://7er.pl/showthread.php/37413-B...ym-takie-cyrki

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BsijZabsij
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    508
    BMW
    E38 728i manual, ex e34 525tds
    Skąd
    Mazury
    A u mnie z kolei na odwrót - skrzypi to jak auto dłuższą chwilę stało, np. noc, szczególnie jak bardzo powoli jadę lub manewruję i na nierównościach. Chwilę pojeżdżę i przestaje hałasować :) Takie bardzo głośne skrzypienie, darcie jakby gumy o coś twardszego. Nie mam pojęcia co to może być, zaczęło się niedawno, na Krakowskich dziurach dostało w dupę ;) Może odboje amorów ?
    Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
    Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    a ja wiem i powiem hahaha ;) tuleja skrętna wspornika drążka kierowniczego ;) zawsze po dłuższym postoju tzn parę miesięcy lub po sezonie zimowym była do wymiany.

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik Awatar maxtoto
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    381
    BMW
    740iA M62TUB44 S2, 530i M54, E65 750i
    Skąd
    Poltoriko
    To jeszcze tak rycinę poprosimy :).
    Broń Masowego Wyprzedzania

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    tu jest fota całego wspornika z tuleją włącznie:

    http://www.motointegrator.pl/produkt...ego-febi-12903

    sama tuleja wygląda tak:

    http://autoczesci24.com/lemforder-tu...e39-p-656.html

    a jeśli chodzi o górne gniazda amorów to podnieście klapę wyciągnijcie plastikowe zaślepki do głównej śruby z amora i wciśnijcie tam wazelinę techniczną uszczelki szyby, bagażnika, klapy i drzwi też tym wysmarujcie. Wsiąknie w gumę i powinno pomóc - jeśli nie jest zerwana guma od metalu jeśli jest skrzypienie powróci.

    P.S. za oryginalną tuleje na ASO płaciłem coś koło 67zł

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •