Wymieniona już dawno i niestety nie pomogło.
Wymieniona już dawno i niestety nie pomogło.
Broń Masowego Wyprzedzania
wymontuj drążek kierowniczy ( nie ma dużo roboty ) dźwigasz z jednej strony odkręcasz koło odkręcasz śrubę z gałki i zbijasz gałkę i odkręcasz ze wspornika albo z kolumny zależy z której strony zacząłeś zakładasz koło na dwie maks trzy śruby spuszczasz i podnosisz z drugiej i powtarzasz jak już masz 4 śruby puszczone czyli dwie z gałek jedną z kolumny i jedną ze wspornika wysuniesz cały drążek ciągnąc go w swoją stronę. teraz weź na imadło i jak się przypatrzysz to zauważysz ze gałka ze wspornika i z kolumny jest skierowana w dół. obróć je tak by były skierowane w górę naciągnij do strzykawki oleju silikonowego lub sprayu silikonowego do uszczelek drobna igła ale nie za drobna i wstrzykujesz się z olejem na gałkę ruszasz przy aplikacji oleju tak by olej dostał się pod gałkę jeśli będzie gęsty olej silikonowy i dobre gumy na gałkach powinno pomóc na dłużej, jeśli natomiast gumy były porwane i dostał się piasek zostaje regeneracja lub wymiana na nowy. czemu olej silikonowy? bo każdy inny rozwali teflon i gumy z gałek. te gałki i gałki z końcówek drążka pracują przy skręcaniu i one oprócz tej tulei mogą skrzypieć najczęściej są to te skierowane w dół bo z nich smarowaczka schodzi w dół. :) to tyle na szybko ;) taki mały instruktaż by pojeździć jeszcze chwilę na starym drążku kierowniczym.
P.S. nie ruszaj układu końcówek i drążka by nie musieć ustawiać zbieżności od nowa!!!
Ostatnio edytowane przez _michaś_ ; 12-06-2014 o 23:04