-
Doświadczony Użytkownik
Hmm a powiem wam ze wlasnie instalacja do 5,4 nie jestm problemem :)
Wczoraj widzialem jak zakladali do 750i E38 przed liftem gazik sekwencyjny :)
Jedna instalacja 3 komputery 12 wtryskow :) Dziala zajebiscie :)
1 - komputer 1 glowica
2 - komputer 2 glowica
3 - komputer sterujacy 2 pierwszymi komputerami :)
Odczucia przy przewozce , jak na benzynie :) Poprostu trzeba mic fachowca dobrego kto cos takiego montuje montowal i nie boi sie wyzwan :)
S500 z 2000r zagazowali w podobny sposob , przyjezdzaja do niego rozni klienci biedni , bogaci itd
Jak ktos mowi ze chce auto na rok ( S500 ) prosza go o tania instalacje i montuje wtedy w taki sposob , jak ktos przyjezdza z zamiarem posiadania auta na dluzej montuje drozsze ..
To co ten gostek wyprawia z gazem to sie przerazilem :) rowniez mi naprawil prawie do konca moja instalacje landi renzo IGS ktora byla montowana w 99 roku zaraz po wyjedzie auta z fabryki ... Przestala dzaialc przy spokojnej jezdzie palila 20 litrow przy butowaniu 30 litrow i oplacalo mi sie bardziej jezdzic na benzynie :)
Dzisiaj po jego modyfikacjach naprawach ustawieniach .. Auto pali mi 14 litrow gazu , moc porownywalna do benzyny :)
co nie zmienia faktu ze i tak niebawem zmienie sobie instalacje na staga :) Bo cene jaka mi zaoferowal za zestaw zmontazem zwroci mi sie w 2 tygodnie .
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum