Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 65

Wątek: [ elektryka] Rozładował sie a potem cudownie ożył

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    201
    BMW
    740i M62
    Skąd
    Warszawa
    Jeśli chodzi o ładowanie akumulatora to wartość prądu, którym ładujemy nie możne przekroczyć ok. 10% pojemności akumulatora. Proponowałbym Ci sprawdzić datę produkcji akumulatora - jest wybita na biegunie ujemnym (tydzień/rok). A i sprawdź poziom + gęstość elektrolitu, jeżeli istnieje taka możliwość.

    Pozdrawiam

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    201
    BMW
    740i M62
    Skąd
    Warszawa
    A i sprawdź jaki masz pobór prądu przez auto po ok. 16 minutach tj. podłącz amperomierz szeregowo, zamknij klapę na zamku (nie całą) i zamknij auto. Poczekaj i zobaczymy co dalej.

  3. #53
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Skąd
    ワルシャワ
    Cytat Zamieszczone przez tgracing
    Ciebie jak i innych użytkowników powinna interesować wartość prądu rozruchowego
    Mnie interesuje - i stąd pytanie przy okazji tematu: jakiego prądu rozruchowego potrzebuje rozrusznik M60/M62 (albo chociaż M73)??

    Nigdzie nie mogę znaleść tej informacji. Sylwekk kiedyś pisał o 250A - ale dotyczyło to TDS-a.
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez Marcin_BMW
    A i sprawdź jaki masz pobór prądu przez auto po ok. 16 minutach tj. podłącz amperomierz szeregowo, zamknij klapę na zamku (nie całą) i zamknij auto. Poczekaj i zobaczymy co dalej.
    Nie bardzo wiem jak sprawdzić ten pobór prądu :/ Musiałbym mieć jakiś dokładny tutorial :) Poza tym mam automatyczną klapę i jej się nie da nie domknąć.

    Wezmę oba aku wyciągnę i podepnę do ładowania bo nic innego mi na razie nie przychodzi do głowy.
    Mam taki stary prostownik. To będzie chyba najlepszy :D
    Sprawdzę też tą datę produkcji. Nie będę grzebać w elektrolicie bo aku są na gwarze więc tych nalepek nie ruszam.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  5. #55
    Cytat Zamieszczone przez Supermen
    Nie bardzo wiem jak sprawdzić ten pobór prądu :/ Musiałbym mieć jakiś dokładny tutorial :)
    Supermen, to wiedza elementarna z podstawówki ;)

    Odłącz "-" od akumulatora i pomiędzy odłączoną klemę a "-" akumulatora włącz multimetr cyfrowy (najlepiej, wtedy nie będziesz się zastanawiał, jaki kolor kabla do jakiego zacisku (najwyżej znak będzie wskazywał wartość ujemną ale to nie ma znaczenia). Klapy nie musisz zamykać, po prostu przez cały czas do uśpienia auta będzie się świecić światło w bagażniku (ale dzięki temu będziesz dokładnie wiedział, kiedy samochód "uśnie"). Cała filozofia. Jak światło zgaśnie, powinieneś zobaczyć wartość w okolicach 0,02A. No chyba że masz telefon, to wartość ta może być większa i zmniejszy się po dodatkowym czasie.

  6. #56
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    :570: A no to się okazało że aku mam rozładowane :oops:

    Ładnie oba wyciągnąłem, mniejszy podłączyłem i jest rozładowany. 2 pewnie tak samo.

    Nie wiem co z tą data produkcji. Na minusie jest wybite 10 08 ale na fakturze zakupu mam 06.08 :?
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Cytat Zamieszczone przez Supermen
    10 08 ale na fakturze zakupu mam 06.08
    No to niezły bajzel :?
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  8. #58
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez tgracing
    Cytat Zamieszczone przez Supermen
    10 08 ale na fakturze zakupu mam 06.08
    No to niezły bajzel :?
    Wydaje mi się że to nie chodzi o październik 08 tylko 10 tydzień 2008. Bo na 2 aku mam 38 07. Czyli wychodzi że mniejszy aku mam z marca 2008 a duzy z końca września 2007.

    Naładowałem mniejszy aku i nie chciał mi wskaźnik na prostowniku zejść do 0 trochę poniżej 2 sie zatrzymał. Ale może to wina stanu elektrolitu. Nie chcę w tym grzebać. Pojadę na gwarze niech mi to sprawdzą :)
    A duży aku się jeszcze ładuje i już jest pomiędzy 1 a 2
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    201
    BMW
    740i M62
    Skąd
    Warszawa
    Tylną klapę możesz bardzo łatwo "zamknąć". Wystarczy wziąć płaski element i wcisnąć w zamek od klapy (znajduję się po środku) do środka (tam gdzie zatrzaskuje się klapa). Auto myśli, że klapa jest zamknięta, a jest otwarta.

    Pozdrawiam

    -----------

    Cytat Zamieszczone przez michal_5000
    Cytat Zamieszczone przez tgracing
    Ciebie jak i innych użytkowników powinna interesować wartość prądu rozruchowego
    Mnie interesuje - i stąd pytanie przy okazji tematu: jakiego prądu rozruchowego potrzebuje rozrusznik M60/M62 (albo chociaż M73)??

    Nigdzie nie mogę znaleść tej informacji. Sylwekk kiedyś pisał o 250A - ale dotyczyło to TDS-a.
    Moc rozrusznika (P) = 1,7 kW
    P=U x I

    Policz :)

    Pozdrawiam

    -----

    A i jeszcze U= 12V

    MOD: Edytuj posty :)

  10. #60
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Skąd
    ワルシャワ
    Cytat Zamieszczone przez Marcin_BMW
    Moc rozrusznika (P) = 1,7 kW
    P=U x I

    Policz :)

    Pozdrawiam

    -----

    A i jeszcze U= 12V
    142A?? :shock:
    Spodziewałem się spokojnie ponad 300...
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •