A sk±d takie oczekiwania? Diesel potrzebuje wiêcej, bo sprê¿anie stwarza wiêksze opory....Zamieszczone przez michal_5000
A sk±d takie oczekiwania? Diesel potrzebuje wiêcej, bo sprê¿anie stwarza wiêksze opory....Zamieszczone przez michal_5000
Rozrusznik w M60/62 jest na planetarce- wiec uderzenie pradu nie musi byc tak duze :]Zamieszczone przez sylwekk
Mniejszy prad wiec i ciensze kable = mniejsza waga auta, mniej miedziuchy = tansze auto :D
Ka¿dy cz³owiek jest jak ksi±¿ka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkowaæ te z³e !!!
Dok³adnie kolego sylwekk, diesel ma wiêkszy opory, przez co potrzebny jest wiêkszy pr±d rozruchu. Pragnê jeszcze, aby¶cie zauwa¿yli, ¿e jak odpalamy M62 to a¿ wkrêca siê na 1500 obrotów na minutê. Czyli i tak jest mocniejszy. A i 740i ma przecie¿ fabrycznie chyba tylko 80Ah akumulator.
Pozdrawiam
Dodam jeszcze, ¿e rozrusznik w 530D ma moc równ± 2,2kW. Wiêc potrzebuje ok. 183A. Dotyczy to równie¿ modelu 725 TDS, wiêc nie wiem sk±d kolego sylwekk masz informacje, ¿e 250A ?
Pozdrawiam
My¶lê, ¿e to akurat w tym przypadku ma³o istotne. Pobór pr±du na biegu ja³owym jest du¿o mniejszy, ale zimowa por±, przy zgêstnia³ym oleju parametry fabryczne s± mocno nadwyrê¿one i na pewno owe przytoczone 183A s± przekroczone. Pr±d zwarcia rozrusznika przekracza nieco 300A.