U mnie po odkręceniu miski pływały dwie śruby więc koniecznie tam zajrzyj żeby nie było za późno. No i nie proponuję żadnego silikonu, uszczelka do e32 kosztowała mnie ok 65 zł wiec myślę że do M62 dużo więcej nie zapłacisz a szkoda rzeźbić.
U mnie po odkręceniu miski pływały dwie śruby więc koniecznie tam zajrzyj żeby nie było za późno. No i nie proponuję żadnego silikonu, uszczelka do e32 kosztowała mnie ok 65 zł wiec myślę że do M62 dużo więcej nie zapłacisz a szkoda rzeźbić.
Ok, jestem już ostatecznie przekonany, zaczynam szukać uszczelki.
pzdr
Dziś mój mechanik został zszokowany, dopiero wtedy się przyznał, że kiedy mu zlecałem wymianę oleju nie bardzo widział sens zdejmowanie michy. Na dnie leżało 5 śrub!!! kilka następnych było poluzowanych!
Pozostaje mi podziękować Kolegom za mądre rady i koniecznie polecajmy tą operację po zakupie siódemki!
pzdr
Pytanko o ten problem w 3.0d, TEŻ WYSTĘPUJE?
Bo mnie martwicie strasznie. Od niedawna nie mogę zlokalizować dziwnego stukania. Słychać go od spodu silnika, Mam dziwne wrażenie, że właśnie dochodzi z miski olejowej :(
Mam nadzieję, że tutaj tak nie ma bo tyle co wymieniłem wszystko :/
Dopowiem, że nic mi nie świeci i nie mruga.
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
3.0 d nie ma kłopotu z pompa oleju i jej rozkręcaniem
Ale jak stukot to poszukaj w osprzęcie. Zdejmij pasek i odpal. Często padaja koła pasowe. Może i u Ciebie się zdarzyło?
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
Dziękuję :) :) :)
Jest napinacz dolny do wymiany, potrzaskałem dawno temu zabudowę silnika i już są tego konsekwencje. Będę go wymieniał ale od razu z podłogą :)
Kurcze stukanie było strasznie trudne w zlokalizowaniu. Było słychać tyle, że to gdzieś od dołu silnika ale gdzie dokładnie to ni diabła nie wiedziałem, mimo że leżałem pod nim 10 minut z maksymalnym skupieniem. Cały czas jako winowajcę podejrzewałem właśnie napinacz ale jak zobaczyłem ten temat to się wystraszyłem.
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Napinacz dolny to chodzi o napinacz osprzętu silnika czy napinacz łańcucha rozrządu? Pytam, bo sa właśnie dwa napinacze do rozrządu
Mam nadzieje że właśnie osprzęt :/ Taniej i łatwiej naprawić
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
Napinacz od pasków :) Nie zdarzyło mi się jeszcze dotykać łańcuchów rozrządu w żadnym Dieslu BMW i nie słyszałem o takim przypadku aby coś się tam zużywało :)
Ten delikatny i charakterystyczny stukot na 99% nie pochodzi z silnika.
Ale dla pewności postaram się przyspieszyć wymianę tego napinacza.
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Oj z tym ostrożnie...Zamieszczone przez coboss
Zdarza się to - rzadko, ale jednak
Nie przytaczam tu TDS a silniki właśnie z tych co masz pod maska :)
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
TDS jak ogarnięty to bardzo dobry silniczek miałem takiego to wiem. Jak wszystkie ma swoje wady i zalety, ale ogólnie ja nie miałem żadnych kłopotów.