Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 93

Wątek: [e38] E38 Diesel

  1. #51
    7ka
    Gość
    w tym ogloszeniu napisane jest auch mit EDC moeglich takze z EDC mozliwe,takze pasuje...ja mam nowki H&R na tyl napisane w ogloszeniu bylo -25 i tez napisal ze takze z EDC..jesli ktos je chce tanio sprzedam 300zl

  2. #52
    7ka
    Gość
    pare zdjec z Cuxhaven ,chcialem sie pochwalic tez nowymi oponami i je pochwalic..













    hm...to nie odpryski ;D to pelno muszek ;)







    wersja sie polepsza ;D



  3. #53
    7ka
    Gość


















    :razz:

  4. #54
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Mega balony ale fajnie siedzi autko i to powoduje że....mi się kurde podoba ;D
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  5. #55
    7ka
    Gość
    E38 Panzer :P

  6. #56
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    już zimówki? :shock:
    czy taka zmiana komfortu jazdy z 20 na 16 ?
    ale jak na 16 to chyba najładniejszy wzór, sam mam takie zimowe i cholernie mi się podobają :D – ciekawe jak by wyglądał ten wzór w rozmiarze 20” :D
    ale patrząc na temperatury też niedługo zmieniam na zime :(
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    435
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Kargowa/Berlin
    Moje zdanie znasz. Jak już Ci się znudzą te kólka to się odezwij :D

  8. #58
    7ka
    Gość
    wlasciwie to kupilem je bo mi sie od zawsze widzialy w e38.. jest taka wersja E38 Panzer.. i bardzo mi sie podoba taki styl..
    chce tez troche zmienic to co mialem.. dziaiaj podoba mi sie ori wzor..wlasnie takie cos jak teraz mam,dodam ze dzisiaj trudno o ori stan....
    do szeczescia brakuje paru zmian..ale z czasem..niedlugo nowe piekne fotele,potem moze grube szyby..
    czasami tez moja zona bedzie zasiadac 7er wiec tez szkoda mi bylo 20" .. inna sprawa ze auto mniej pali i co dla mnie istotne..nie rzuca sie w oczy..a nadal pozostanie piekna e38ka ;) nie ma co gadac .. ta fela jest mala.. a 20" pieknie wygladaja w e38.. po zimie zadecyduje co dalej...czy zostana .. czy zostanie.. ;)

  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    130
    BMW
    740iL
    Skąd
    Wilkowiecko
    Cytat Zamieszczone przez EVAN
    A z czego nivo zczytuje poziom auta?
    Przy założeniu niższych sprężyn poziom auta się zmieni :-/
    Nivo może to odczytać ( obniżenie ) jako sytuacje że auto jest obciążone _. siedzi niżej i próbować je podnieść
    Ale podstawowe pytanie to jak nivo zczytuje połóżenie auta.
    Kiedyś pękło mi cięgno od zaworu poziomującego auto i podniosło mi tył do góry i stąd wiem jak to wygląda.
    Pod spodem samochodu ( z tego co pamiętam) na tylnym moście jest zamocowany zawór ciśnieniowy tzw. "ekas" który jest połączony ruchomym cięgnem z nadwoziem. (Widać go gołym okiem jak spojrzysz z tyłu pod auto).
    Myślę, że da się to wyregulować po zmianie sprężyn -cięgno na "ekasie" jest na wieloklinie i można je przestawić i zmienić poziom auta.

    Więc może warto się dokładnie dowiedzieć czy obniżenie sprężyn nie da tego samego efektu co przestawienie-obniżenie nivo?

    To tylko moje przypuszczenia.

  10. #60
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Mikrus
    Cytat Zamieszczone przez EVAN
    A z czego nivo zczytuje poziom auta?
    Przy założeniu niższych sprężyn poziom auta się zmieni :-/
    Nivo może to odczytać ( obniżenie ) jako sytuacje że auto jest obciążone _. siedzi niżej i próbować je podnieść
    Ale podstawowe pytanie to jak nivo zczytuje połóżenie auta.
    Kiedyś pękło mi cięgno od zaworu poziomującego auto i podniosło mi tył do góry i stąd wiem jak to wygląda.
    Pod spodem samochodu ( z tego co pamiętam) na tylnym moście jest zamocowany zawór ciśnieniowy tzw. "ekas" który jest połączony ruchomym cięgnem z nadwoziem. (Widać go gołym okiem jak spojrzysz z tyłu pod auto).
    Myślę, że da się to wyregulować po zmianie sprężyn -cięgno na "ekasie" jest na wieloklinie i można je przestawić i zmienić poziom auta.

    Więc może warto się dokładnie dowiedzieć czy obniżenie sprężyn nie da tego samego efektu co przestawienie-obniżenie nivo?

    To tylko moje przypuszczenia.
    8/

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •