pompka jest zamontowana z innego powodu .. E38 ma bardzo dziwny układ chłodzenia ,który rozgryzaliśmy 2 dni w moim samochodzie , bo po wszczepieniu się w układ chłodzenia - aby ogrzać reduktor - on potrafił zamarzać gdy jechało się z około 1300-1500na obrotomierzu rzecz jest smieszna chodzi o złe wpięcie przy 1400 obrotów płyn chłodzący nie płynie w układzie !!!! pompa wodna zmienia kierunek i gdy jedzie się przy takich obrotach płyn poprostu stoi - można sobie tą pompkę darować hmm wystarczy popatrzyć np. w realoem na schemat przewodów i wbić się w 2 do nagrzewnicy w środku , bo do kabiny wchodzą 3 rurki i na jednej z nich jest zawór , który cholera wie kiedy się otwiera więc jeśli facet zamontował ci pompkę to możesz mu powiedzieć ,że jest źle wpięty w chłodzenie - a jeśli nie będzie wierzył to niech wsadzi w układ zwykły "wodomierz" on pokazuje kieunek przepływu i dodając stopniowo gazu będzie widać kiedy płyn się zatrzymuje ile czasu to trwa i kiedy zaczyna w 2 stronę ruszać ....