-
użytkownik
szybko i na temat :
- adaptacja silnika benzynowego polega na pozostawieniu go na wolnych obrotach (chyba na około 5 minut) albo mieszam samochody może być po około 3 minuty na luzie i na 3000 obr - wtedy silnik zczytuje ustawienia i jest wszystko ok ...
- wyniki spalania na komputerze jesli bedziesz co chwile to resetowac zawsze na poczatku - gdy silnik jest zimny jest ogromne - masz ssanie automatyczne i nie dziw się jak spalanie wychodzi na 30-40l na rozgrzanym silniku jest normalnie
- kontrolki od spalania gazu - instalacja gazowa to układ często którego nawet instalator nie kuma do końca a nawet do połowy a one są podłe i czasami po wymianie np. akumulatora potrafi się ustawienie kontrolek lub całego sterownika gazu zresetować
- czytanie spalania gazu z komputera paliwowego ... dla mnie bzdura - wyjedz na trase z pełnym zbiornikiem gazu i paliwa - wynik zasięgu na paliwie będzie cały czas wzrastał a spalanie spadało - komputer wie co ma w baku i min. na tej wiedzy wylicza jeszcze zasięg i teoretyczne spalanie chwilowe dlatego spalanie spada a zasieg wzrasta nie ma samochodu ,gdzie instalacja gazowa spala tyle samo co benzyny normalnie silnik czyli 12/100 gazi albo 12/100 benzyny dlatego takie określanie spalania nie jest realne co do gazu a działa tylko głowa ołówek i kalkulator ..
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum