Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Kilka sztuk - opinie wasze!

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    904
    BMW
    E46 328Ci
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Ponar
    swoją drogą ta nr 5 ciekawa. Czy ktoś ja widział w realu?
    Szczeliny deczko nierówne ;)

    Dla mnie pierwsza ciekawa... Dlaczego nie chcesz EDC? wg mnie swietna sprawa, chyba że planujesz wymiane amorków ;)

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    150
    BMW
    VW :]
    Skąd
    Łdz
    Tristeza nie planuję ale boję się jej ;) Bo jak sprawdzić takie amorki?

  3. #13
    No tu jest mały problem, bo nie każda trzepaczka jest w stanie je dobrze sprawdzić :/
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  4. #14
    Cytat Zamieszczone przez Beni0
    Tristeza nie planuję ale boję się jej ;) Bo jak sprawdzić takie amorki?
    Możesz kupić z EDC i jeździć póki będą dobre. Jak padną to wymienisz na zwykłe i już ;)
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  5. #15
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    a potem benio będzie płakał że panel musi wymienić bo przycisk nie aktywna ma na konsoli
    No dobra to nie kupuj z EDC ;D
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    auto z ogłoszenia nr 3 oglądałem i się przymierzałem. Jednak nie byłem w stanie wyłożyć już niemalże dogadanej kwoty (31PLN :) ). Amorki wychodziły w okolicach 66-74%, hamulce - tylne tarcze do wymiany, problem z ręcznym - komunikat żeby zwolnić hamulec, a on już dawno zwolniony. Poza tym chyba nie odpuszczały szczęki ręcznego. Opon letnich brak! Od razy należy kupić nowe kapcie. Wypadkowe auto według mnie nie jest. Mierzyłem czujnikiem lakieru.
    Kilka niedoróbek (urwane zamknięcie tylnego podłokietnika), problem z PDC - prawdopodobnie jeden z czujników.
    Kwestia tego czy nowy właściciel chce takie auto i ile jest w stanie do niego dołożyć na dzień dobry.
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

  7. #17
    Zawsze coś wyjdzie. Zamknięcie tylnego podłokietnika lubi sobie pęknąć w E38 i ponoć nie jest to naprawialne, tylko trzeba wymienić cały ten plastikowy wkład, który mało nie kosztuje. Ktoś mi mówił że w ASO kole 900zł. Albo szukanie alledrogo
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    904
    BMW
    E46 328Ci
    Skąd
    Wrocław
    Co do ręcznego może sprężyna w pedale - w wielu E38 jest z tym problem, trzeba pomóc sobie nogą przy zwalnianiu ręcznego.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Ponar
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    115
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    Lublin
    Cytat Zamieszczone przez Damias
    Cytat Zamieszczone przez Beni0
    Tristeza nie planuję ale boję się jej ;) Bo jak sprawdzić takie amorki?
    Możesz kupić z EDC i jeździć póki będą dobre. Jak padną to wymienisz na zwykłe i już ;)
    bez żadnych przeróbek? Zwykła wymiana?

  10. #20
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Zwykła wymiana tylko kable pod maską zostają ;) no i jak już NikośWariat napisał przycisk na panelu będzie nieaktywny :P
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •