Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: NIVO - Dziwny problem

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    133
    BMW
    E65 750i Individual + E30 318iCA
    Skąd
    Warszawa
    @damned1 - Tryb transportowy wg manuala podnosi auto o 30mm i wyłącza sterowanie. Nie był u mnie włączony

    @Sebek - "Nie jestem pewien ale chyba jest możliwość podmienić stronami podłączenie do bloku elektrozaworów - jeżeli tak można było by to zrobić i zobaczyć czy problem przeniesie się na druga stronę." - To jest świetny pomysł, zastosuję.

    @cursor - Kalibrowałem. Czujniki są sprawne (i nawet dosyć nowe, ori 2-3 letnie - jak jeszcze korzystałem z usług mechaników i wymieniali na pałę, oczywiście nie pomogło :) ). INPA pokazuje prawidłowe wartości, w pełnym zakresie pracy zawieszenia. Sprawdziłem też organoleptycznie czy coś nie jest luźne, wszystko ok.

    Testowałem przez kilka dni. Prawidłowość, którą wcześniej opisywałem się potwierdza:
    - Na włączonym trybie oszczędzania energii auto NIE opada,
    - Na wyłączonym siada z prawej przez noc w większości przypadków. Po wzbudzeniu od razu podnosi się do prawidłowego poziomu.

    Moim zdaniem to wyklucza nieszczelność gdziekolwiek za kompresorem, bo tam nie ma żadnych elementów elektronicznych. Przetestuję pomysł @Sebek i zobaczymy :)
    EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
    JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    133
    BMW
    E65 750i Individual + E30 318iCA
    Skąd
    Warszawa
    To prawda.

    Poszedłem metodą młotka. Wyciągnąłem bezpiecznik od Nivo. Wyciągnięty - nie opada. Wsadzony - opada. Testowałem to przez 2 tygodnie, za każdym razem efekt taki sam.

    To zostaje kompresor albo moduł. Popodmieniam i zobaczymy.
    EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
    JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60

  3. #3
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,269
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Kompresor na pewno nie, jak już to czujnik lub źle skalibrowany sterownik
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jagdtiger
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    216
    BMW
    brak
    Skąd
    Łódź
    I jak udało się rozwiązać problem?

Podobne wątki

  1. E32 problem z nivo
    Przez RZEPA w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-10-2018, 07:56
  2. nivo problem
    Przez marekplock w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-08-2016, 21:25
  3. [zawieszenie] Problem z Nivo
    Przez menagerek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2014, 08:38
  4. [audio/video] Logic 7 - problem z gosnikiem/glosnikami - dziwny problem...
    Przez baran13 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 23:25
  5. Problem z NIVO
    Przez koggi w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-09-2009, 15:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •