Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: PROBLEM Z N62B48TU z roku 2007 E65 750i Wypadanie zapłonów

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2024
    Posty
    4
    BMW
    BMW E65 750i
    Skąd
    Konin

    Post PROBLEM Z N62B48TU z roku 2007 E65 750i SZARPANIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA / MIGA CHECK

    Witajcie, chciałbym przedstawić swój problem z pracą silnika N62B48TU po lifcie w BMW E65 750i.

    Zaczynając od początku - samochód ma przebieg autentyczny 165,000km i jest to raczej zadbany i dobrze utrzymany egzemplarz z rynku Niemieckiego. Prywatny import w 2021 roku od pierwszego właściciela seniora.
    Naczytałem się wielu forów i nie jestem laikiem w temacie BMW więc napiszę co się dzieje i co już zrobiłem.

    Silnik po odpaleniu zimnego pracuje prawidłowo - w momencie gdy obniży obroty (najczęściej problem powstaje po drugim odpaleniu) zaczynają się problemy, nierówna praca, delikatne pufanie w wydechu w tym momencie nic oprócz tych objawów się nie dzieje.
    Po ostrzejszej przegazówce słychać w wydechu dźwięk nierównomiernego spalania. W czasie jazdy przy dodaniu gazu poszarpuje, ale tylko na niskich obrotach.
    Po jakimś czasie w trakcie jazdy wywali migający check a w pamięci następujące blędy: 29D3 - Misfires cylinder 7 oraz 29CC - Combusion misfires several cylinders. Oprócz tego w DME nie ma żadnych błędów.
    WSZYSTKIE PROBLEMY USTAJĄ PO ODŁĄCZENIU WTYCZKI WAŁKA ROZRZĄDU NP BANK2 i aktualnie tak jeżdżę..

    Co mogę dodać:
    1. Cewki wszystkie NGK z roku 2019 z przebiegiem ok 30tys jedna na cylindrze 7 z roku 2022 wymieniona przez poprzedniego właściciela. Zamieniłem miejscami z cylindrem 5 i błędy wyskoczyły identyczne.
    2. Świece NGK irydowe - nowe
    3. Wymieniłem obie odmy z wężami na nowe OEM z ASO.
    4. Vanosy wyjęte umyte i nowe oem oringi
    5. Pokrywy zaworów wszystkie uszczelki i oringi nowe bez wycieków.
    6. Uszczelki silników VVT i oringi nowe OEM i zaadaptowane.
    7. Skasowane adpatacje silnika ISTA.