Czy zawór upustowy był demontowany?
W kompresorze, który masz w aucie nie trzeba nawet demontować części z osuszaczem, żeby dostać się do zaworu.

Jest to część nieporównywalnie tańsza niż zespół zaworów, który kupiłeś. A uszkadza się w pierwszej kolejności.
Tym bardziej, że obydwie strony idą równo w górę, a nie tylko jedna z nich.

Tak wyglądał zawór upustowy u mnie w gt.
Musiałem go wyciągać z cewki kombinerkami. Tak się zapiekł. Z tym, że u mnie był permanentnie otwarty.


Tak wyglądał granulat osuszacza.


A tak po kilku minutach z suszarką.


Dlatego, jeżeli u Ciebie śruby kompresora są już pordzewiałe to jest duże prawdopodobieństwo, że i w środku już jest wilgoć i korozja.
Powietrze wychodzące z kompresora nie jest wystarczająco osuszone i wilgoć z niego mogła uszkodzić zawór. Tak jak u mnie.

Tak wyglądał mój kompresor (osuszacz) w wewnątrz.