ogólnie 3.5 R6 uchodzi (nie wiem czy słusznie) za mniej dynamiczny silnik, trochę ,,dupowóz" do jazdy defiladowej ;) a 3.0 V8 przeciwnie
ogólnie 3.5 R6 uchodzi (nie wiem czy słusznie) za mniej dynamiczny silnik, trochę ,,dupowóz" do jazdy defiladowej ;) a 3.0 V8 przeciwnie
Przede wszystkim musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcesz kupić E32 żeby jeździć wygodnie, dostojnie i dynamicznie czy po prostu chcesz zapie*dalać. Jeśli to drugie to generalnie znam wiele innych samochodów, które znacznie bardziej nadają się na zapie*dalacza, a nie kosztują tyle co E32 i jego utrzymanie.
btw. czym różni się wizualnie wersja long od zwykłej ? tylko długością /odległością osi od siebie ?
Hej Panowie, byłem dziś rano na jeździe próbnej 3.0 V8 i powiem szczerze że, faktycznie silnik ten nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Mało dynamiczny, powolne przyśpieszenie (rozumiem że e32 waży 2t ale mimo wszystko...), brak fajnego basowego dźwięku którego się spodziewałem... Po niedzieli jadę oglądać 3.5 R6
EDIT:
Rozważam jeszcze m30b30 w manualu a później swap na m30b35.
Chyba manual będzie lepszy jeżeli zależy nam na dynamiczniejszej jeździe ?
Ostatnio edytowane przez MarynarzKR ; 16-07-2023 o 14:18
Niczego innego się nie spodziewałem :P Cieszę się, że postępujesz rozsądnie, bo to znaczy, że prawdopodobieństwo dłuższej przygody z E32 znacznie wzrasta ;)
Tak jak pisaliśmy - liczy się przede wszystkim stan ogólny. SWAP z B30 na B35 to bardzo prosta sprawa, choć oprócz przełożenia silnika powinno się też zmienić wał, dyfer, półosie i tarcze hamulcowe razem z zaciskami (nie pamiętam dokładnie które są inne w B30 i B35). Jeśli tak bardzo zależy Ci na dynamicznej jeździe to 5 biegowy manual na pewno będzie lepszy niż 4 stopniowy automat.
Do tego jeszcze zmiana zawiasu jak to ma latać po winklach, dodatkowe pierdoły, ********ty i nagle okazuje się, że to E32 kosztuje tyle lub więcej niż kilkuletni hot hatch ze znacznie lepsza dynamiką i jest gotowy do jazdy ot tak.
@MarynarzKR Wg mnie jak M60B30 i sama jazda E32 nie zrobiła na Tobie wrażenia to zdecydowanie to nie jest auto dla Ciebie.
Jeżeli E32 którym jeździłeś, było zdrowe i zadbane a wrażenia są jak opisujesz, więc jazda modelem z M30 pod maską dostarczy identycznych emocji, te auta jadą wręcz tak samo, jedynie charakterystyka pracy rzędówki i v-ałki jest różna. Na jednym ze zlotów mieliśmy do dyspozycji pas startowy i z chłopakami się "ganialiśmy" - różnice na końcu pasa były praktycznie niezauważalne.
Na seryjnych wydechach nie masz też co się spodziewać efektów dźwiękowych, czy to przy M60 czy M30.
Jeżeli chcesz poczuć troszeczkę mocy, to tak jak Irek wcześniej wspomniał, tylko M60B40 powinieneś brać pod uwagę. 740 i 750 jadą bardzo podobnie, ale koszty utrzymania V12 oraz znalezienia mądrego mechanika, który wie o co chodzi pod maską nieporównywalnie trudniejsze niż w przypadku M60.
Powodzenia
Ostatnio edytowane przez tequila1909 ; 17-07-2023 o 15:50
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion