Skoro masz Adaptive Drive, to wnioskuję, że samochód po lifcie- po przed liftem można było mieć EDC i Dynamic Drive osobno, po lifcie EDC szło tylko w parze z DD, co właśnie nazwali Adaptive Drive.
Według mnie powinieneś przekodować to auto na Sportpakiet (opcja 330 w FA). Sportpakiet po lifcie, oprócz delikatnie obniżonego zawieszenia na sprężynach i trochę twardszych amortyzatorów (ale zwykłych, bez elektroniki), miał właśnie Dynamic Drive. Nie wiem czy da się to obejść inaczej w wesji po lifcie i czy można dodać do FA klucz odpowiedzialny za samo Dynamic Drive, jak to było w przedliftach (i niestety nie mam pojęcia, jaki kod w FA ma samo DD- trzeba by było wyrwać jakiś VIN z przedlifta z DD właśnie). Samo kodowanie pustym plikiem po zmianie opcji na 330 w FA zrobiłbym też choćby sterownikowi od DD (ARS- active roll stability) i sterownikowi silnika oraz wszystkim innym, które w jakikolwiek sposób mogą zależeć od tego, czy auto ma Adaptive Drive, czy zwykłe, czy też sportowe zawieszenie. Wiadomo, że np. sterowników od siedzeń czy w drzwiach nie ma co ruszać, ale te pozostałe jak najbardziej.




Odpowiedz z cytatem