Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Jakiś pomysł co może powodować te błędy?

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2022
    Posty
    26
    BMW
    E65fl 730d
    Skąd
    Würzburg

    Jakiś pomysł co może powodować te błędy?

    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    Korekty cylindrów to nie jest informacja o wtryskach ;-)


    Zajmij się najpierw tematem przepływomierza, następnie sprawdź czy DPF jest czysty.
    Po tym wszystkim sprawdzaj korekty cylindrów
    Błąd przepływomierza w sterowniku zapisał się tylko raz przy zgaszonym silniku i włączonym zapłonie. (Informacja z ramki).
    Dobrej pory się już nie pojawił.

    Błąd 4b10 wg. ramki zapisał się ostatni raz 200 km temu prawdopodobnie podczas odpalenia samochodu gdy silnik był zimny(temp płynu 20stopni i 700 obrotów silnika).

    Dzisiaj zrobiłem tak jak powiedziałeś,tzn sprawdziłem korekcje podczas zwiększania obrotów. Wyszło tak:

    Silnik trochę rozgrzany, wolne obroty:

    1: -0.1
    2:-0.3
    3:-0.7
    4:-0.5
    5:+1.2
    6:+0.5

    Korekcje na ciepłym od wolnych obrotów do 4tys :

    1: min -0.6/max +0.9
    2:min -1.2/max + 0.1
    3:nim -1.9/max +0.0
    4:nim -1.2/max +0.1
    5:min 0.0/max +1.8
    6:min 0.0/max +1.5

    Przepływomierz z założonym wężykiem od EGR (wolne obroty):

    Jest: 362.9mg
    Powinno być :359.3mg

    Doładowanie z założonym wężykiem :

    Jest:995mbar
    Powinno być : 1011mbar

    Przepływomierz ze zdjętym wężykiem od EGR:

    Jest :445.1mg
    Powinni być :378.3mg

    Doładowanie ze zdjętym wężykiem:

    Jest:1008mbar
    Powinno być : 1009mbar

    Przepływomierz ze zdjętym wężykiem od EGR przy 2,5tys obr. :

    Jest 600.8mg
    Powinno być :604.1mg

    Doładowanie ze zdjętym wężykiem przy 2,5 tys obr. :

    Jest:1269mbar
    Powinno być :1232mbar

    DPF:
    Ostatnia regeneracja 126km temu.

    Ciśnienie spalin na wolnych obrotach :27,88mbar

    Ciśnienie spalin przy 2tys obr. : 92,88mbar

    Ciśnienie spalin przy 3 tys obr. : 155,88 mbar.

    Wszystkie te dane mam z ISTA.

    Błąd korekcji wyskakuje tylko podczas odpalenia samochodu np. Po nocy i to co jakiś czas.

    Czy z w/w informacji wynika,ze przepływomierz jest dobry i z turbo tez wszystko gra?

    Wydaje mi się ,ze ciśnienie spalin jest trochę za wysokie. Spróbować wypalania serwisowego?

    Wiem,ze korekcje nie świadczą o wtrysku,ale zastanawia mnie to ,ze 3 wtryski,które kupiłem nowe działają jak należy (cylindry 2,3,4), a 2 z 3 które oddałem do sprawdzenia dają tak na plus.
    Mało tego,facet który je sprawdzał odrazu mi powiedział ,ze z tymi wtryskami nigdy nic nie wiadomo,ze na stole trzymają zadane parametry a w silniku robią cuda.
    Do tego ten błąd korekcj ,który jest sporadycznie i tylko na zimnym silniku. Może one poprostu leją i robią te cuda o których mi mówił facet, który je sprawdzał. stąd ten błąd 4b10 i częste wypalanie DPF.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez molaskacper13 ; 06-09-2022 o 18:50

Podobne wątki

  1. a może jakiś wypad w góry ?
    Przez dzemik86 w dziale Archiwum spotkań 7er
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 06-04-2015, 11:54
  2. Może jakiś spocik
    Przez phmb w dziale Archiwum spotkań 7er
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-03-2015, 14:48
  3. problem z bumą e36 ma ktoś jakiś pomysł?
    Przez gilmor w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-05-2012, 13:17
  4. Problem z EDC - jakiś pomysł?
    Przez SapeR w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-02-2012, 22:14
  5. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-01-2010, 16:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •