Obawy przed demontażem i montażem opon (na dowolnych felgach) w dziesiejszych czasach można porzucić. Montaż i demontaż opon na dowolne felgi nie zostawia żadnych śladów, przed zleceniem usługi można zadac pytanie czy zakład bierze odpowiedzialnosć za usługę którą wykonuje.Zamieszczone przez bosman
Bądźmy realistami - komplet nowych (niech będzie chromowanych) felg 22" oraz opon o profilu 30 też montuje człowiek...
zestaw 17tek nie jest niczym trudnym - przez moje ręce przeszło dużo takich felg i dużo opon i mimo że mam do tego hobbistyczne podejście to nie widze w tym temacie żadnych trudności
Szpachla do felg jest alternatywą do spawania / napawania ubytków które po nadlaniu trzeba zeszlifować - żadnej z tych operacji nie przeprowadzi się w domu ani nawet garażu, spawanie alu wymaga osłony argonowej a do obróbki krawędzi wypada mieć stanowisko z maszyną na stojaku, usługę tego rodzaju wykonują najczęsciej tylko zakłądy zajmujące się prostowaniem i renowacją felg
Dla wyjaśnienia - felg aluminiowych nie polecam piaskować - tak jak chcielibyście to zrobić z felgami stalowymi - piach zostawia na miękkim aluminium wżery - "kasze" z którą trudno potem cokolwiek zrobić
Profesjonalna odnowa felg na szczęscie nie sprowadza się do prostackiego spucowania ich piochem - tak można potraktować stary blaszany garaż.
Bosman - piękna relacja i pięknie zrobiona praca, efekt jest chyba najlepszą nagroda za włożony trud!
BTW> czy to nie są felgi dedykowane do e38?