Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: [felgi] Renowacja felg aluminiowych . Fotorelacja cz.1

  1. #11
    Szacunek, Bosman, za podejście do tematu. Efekt mega no i ten fun z własnoręcznie wykonanej pracy :D :medit:

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez bosman
    Dzięki chłopaki za dobre słowa ;)



    Cytat Zamieszczone przez pan.boczek
    nie prosciej byloby zdjac gumy i oddac gdzies fele do piaskowania?
    Gum nie ściągałem specjalnie żeby potem przy zakładaniu nie porysowali mi rantów , a co do piaskowania to owszem , można oddać , można oddać też do malowania , albo kompletnej renowacji
    Obawy przed demontażem i montażem opon (na dowolnych felgach) w dziesiejszych czasach można porzucić. Montaż i demontaż opon na dowolne felgi nie zostawia żadnych śladów, przed zleceniem usługi można zadac pytanie czy zakład bierze odpowiedzialnosć za usługę którą wykonuje.

    Bądźmy realistami - komplet nowych (niech będzie chromowanych) felg 22" oraz opon o profilu 30 też montuje człowiek...

    zestaw 17tek nie jest niczym trudnym - przez moje ręce przeszło dużo takich felg i dużo opon i mimo że mam do tego hobbistyczne podejście to nie widze w tym temacie żadnych trudności

    Szpachla do felg jest alternatywą do spawania / napawania ubytków które po nadlaniu trzeba zeszlifować - żadnej z tych operacji nie przeprowadzi się w domu ani nawet garażu, spawanie alu wymaga osłony argonowej a do obróbki krawędzi wypada mieć stanowisko z maszyną na stojaku, usługę tego rodzaju wykonują najczęsciej tylko zakłądy zajmujące się prostowaniem i renowacją felg

    Dla wyjaśnienia - felg aluminiowych nie polecam piaskować - tak jak chcielibyście to zrobić z felgami stalowymi - piach zostawia na miękkim aluminium wżery - "kasze" z którą trudno potem cokolwiek zrobić

    Profesjonalna odnowa felg na szczęscie nie sprowadza się do prostackiego spucowania ich piochem - tak można potraktować stary blaszany garaż.


    Bosman - piękna relacja i pięknie zrobiona praca, efekt jest chyba najlepszą nagroda za włożony trud!

    BTW> czy to nie są felgi dedykowane do e38?
    Czarne e32 w benzynie!


  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    488
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny
    czy to nie są felgi dedykowane do e38?
    Te felgi są dedykowane do E39 i aby idealnie leżały w E32 zamontowałem na piasty pierścienie centrujące, które są koniecznością aby co chwila nie latać do serwisu na wymianę drążków i łączników w zawiasie . Wcześniej na idealnie wyważonych i prostych kołach auto miało lekkie wibracje przy prędkościach od 80 do 100 km/h . Teraz po założeniu pierścieni centrujących jest idealnie , zero drgań przy pełnym zakresie prędkości. Jak chcemy koła z E39 założyć do E32 to potrzebujemy pierścienie centrujące z 74,1 na 72,5 . Sporo osób o tym nie wie, a to bardzo przydatna rzecz.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar makister
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    208
    BMW
    BMW 728iA '98
    Skąd
    okolice Łeby
    Rewelacyjna fotorelacja i jeszcze lepszy efekt końcowy.Powidziwiam i gratuluje

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    504
    BMW
    e38 740i 98
    Skąd
    WWA
    rewela szacunek za trud efekt super :)

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    155
    BMW
    bmw 730i
    Skąd
    dublin
    to się nazywa kawał dobrej roboty :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •