Popieram kolegę ADASIO. Dlatego że nie zawsze wszystko można trafnie ocenić. Mechanik nawet ten najlepszy musi dokładnie zdiagnozować, ale najważniejsze są spostrzeżenia właściciela auta. To na ich podstawie w zasadzie można wywnioskować więcej. Przecież to w końcu właściciel na co dzień korzysta z auta i powinien reagować na nawet najmniejsze kłopoty i zaburzenia we właściwej pracy pojazdu. Im bardziej zaniedbasz tym może być tylko gorzej. Nie ganię tu właściciela i autora wątku. Po prostu uważam ze mechanik to też człowiek i nie można od razu obwiniać że on zawinił. Tak samo może się mylić. TYLKO TEN SIĘ NIE MYLI CO NIC NIE ROBI!!. Czy każdy jest idealny? Owszem doświadczenie zakładu ma znaczenie, ale sam świadczę usługi motoryzacyjne ( elektryka) i wkurza mnie często bezpodstawne ocenianie przez niektórych ludzi. Często złe opinie o warsztatach i mechanikach powodowane są przez ludzi, którzy nie mają pojęcia (nawet minimalnego) o danej dziedzinie fachu, a po prostu się mądrzą i bezpodstawnie ganią czyjeś usługi. Tak nie wolno. Popatrzmy najpierw sami na siebie a potem oceniajmy innych. NIe miałem na celu nikomu dogadać, tylko po prostu uczulić na to co się wyraża publicznie na czyjś temat. W końcu warsztat ma sporo roboty, więc musi też być dobry. Wizytówką są ciągle przyjeżdżający klienci z różnymi kłopotami. Podsumowując grunt, że nic się nie stało. W ostatniej chwili poprawnie zdiagnozowano powód i usunięto. Pozdrawiam i życzę jak najmniej takich sytuacji.

P.S zwracajmy uwagę na wszystkie dziwne dzwięki i zachowania naszych ulubieńców, a będzie tylko lepiej i taniej. Pozdrawiam.[/fade]