Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: E38 M73 failsafe silnika

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2018
    Posty
    14
    BMW
    E32 735i
    Skąd
    Piaseczno

    Post E38 M73 failsafe silnika

    Cześć wszystkim pacjen E38 750i LPG 1996. PA soft, DIS, INPA nic nie łączy się z DME. Auto odpala, chodzi normalnie, pojawia się co jakiś czas failsafe z silnika jak wskazuje błąd 8B z EML w załączniku. Nie ma reguły. Sprawy:
    1. czytałem żeby nie kasować adaptacji EML INPA bo moze zrbić biede
    2. zrobić adaptacje EML w DIS v44?
    3. Czy jest możliwość zrobienia adaptacji pedału gazu w DIS?
    4. Jaki moduł może siać że nie ma komunikacji z DME ( będe szukał bezpieczników od dwóch sterowników LPG bo to jest mój najwiekszy podejrzany, pierwzy raz kolega był w przelocie na kompie i nie mial czasu na szukanie rozkrecianie )
    5. EGS pokazuje CI 00 i brak VIN ( jeszcze chyba pzebieg powinna miec ) można się z nią połączyć i odczytać paametry błedów brak

    pozdrawiam serdecznie i licze na jakieś podpowiedzi bo furka fajna i warto ja odratować ! 🙂

    fotki z badani na moim dropbox tutaj, bo portal TINYPIC nie działa

    https://www.dropbox.com/sh/2lrq3y0j0...uaOgSPJJa?dl=0

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Plexi36
    Dołączył
    Mar 2019
    Posty
    275
    BMW
    G12 750LiX
    Skąd
    Bełchatów
    Masz LPG w tym? Generalnie jak LPG jest wpięte w złącze OBD to możesz mieć problem z komunikacją z DME. W moim przypadku przełącznik od włączania/wyłączania LPG po dłuższym przytrzymaniu powoduje wyłączenie się modułu LPG i komunikacja z DME jest normalnie możliwa. W innych przypadkach wiem, że trzeba wypinać bezpiecznik z komputera LPG. Ciężko mi powiedzieć jak w Twoim przypadku jest rozwiązana instalacja gazowa.

  3. #3
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,250
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez Plexi36 Zobacz posta
    Masz LPG w tym? Generalnie jak LPG jest wpięte w złącze OBD to możesz mieć problem z komunikacją z DME. W moim przypadku przełącznik od włączania/wyłączania LPG po dłuższym przytrzymaniu powoduje wyłączenie się modułu LPG i komunikacja z DME jest normalnie możliwa. W innych przypadkach wiem, że trzeba wypinać bezpiecznik z komputera LPG. Ciężko mi powiedzieć jak w Twoim przypadku jest rozwiązana instalacja gazowa.
    W tym przypadku to kwestia gównianego sprzętu.
    Do połączenia się z DME w M73 konieczna jest linia L, a ta jest dopiero w interfejsie ADS na RS232, a najlepiej użyć "żółtej głowicy" lub czegoś nowszego(OPS, OPPS lub ICOM) do tego celu.


    Zacząłbym od kalibracji EML przy pomocy DIS lub ISTA, w obu programach jest ta sama procedura do tego
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Gearbox Failsafe
    Przez Coldmami w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-02-2017, 11:58
  2. Engine Failsafe prog.
    Przez Boltar w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-05-2016, 08:33
  3. [skrzynia] [E65]Transmission failsafe!
    Przez KleMarine03 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-01-2014, 20:37
  4. Failsafe program - silnika i skrzynia jednocześnie
    Przez Lord Lukasz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 19:28
  5. [skrzynia] failsafe mode PILNE!!!
    Przez Jawa w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-05-2011, 11:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •