Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: E32 750 pali na chwilę gasnie, 🌝 1992. Przedlift

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    429
    BMW
    730i e32
    Skąd
    śląsk
    Blog
    7

    Post E32 750 pali na chwilę gasnie, 🌝 1992. Przedlift

    Pomagam kolędze uruchomić, maszyne. Kupił w takim stanie odpali na max 4,5 sekund. Wkręca się na obroty, gary wszystkie wchodzą pięknie, i gasnie, swiece mokre zalewa go, śmierdzi paliwem, parę razy strzelił wydech po iluś tam próbach. Robię bardziej w r6, mechaniki w okolicy słabo w tym temacie kasa w błoto za nic poszła.

    Co zrobiono,
    Paliwo pompy z przekaźnika na krótko leją do butli 850ml poniżej 30sek.jedna pompa leje jak Głupia w 20sek całą butelka druga słabiej ale w ok. Wg mnie nie odcina też nic paliwa typu alarm immo. Zmierzyłem miernikiem zanim gasnie jest 12 v napięcie nie spada.

    Swiece nowe,

    Kable wn pomierzone

    Przekaźniki przepustnic wg mnie ok dałem kilka

    Bezpieczniki całe.

    Masy ok

    Czujniki walu 4szt, 2pewne źródło mierzone 540o.


    Komputery mamy z 4szt naxeszystkich gasnie

    Gaz sekwencje wyjęte z a uta

    Czujniki w dolocie przy grodzi omy 1810, 2100 nie wiem ile na być prawidłowa wartosc

    Palec kopułka sprawdźone czyszczone. Jedna kopułą wg mnie na jednym pinie już słabo ale uruchamiałem 3.5 kiedyś na dużo gorszej.


    Pedal egas silnik wtyczka pełna pinów wszystko zajęte a jeden kabel zielony wisi, wiązka i oplot i sam kabel fabryczny kolor wiązka wg mnie nie ruszana od fabryki. Szukałem kabla w okolicy nic tam takiego nie ma do czego by to podłączyć, kabel ten nie jest przy wtyczce ale był w tej gumie zabezpueczajscej głęboko.





    Parę pytan

    Przepustnice na drugiej pozycji kluczyka czy przy odpaleniu otoeraja się od 15do 20 proc. Czy tak ma być.? Nawet jak odpali i dam gaz max w podłogę ledwo 20proc otwarcia

    Przeplywomierz, jeden z nich się mocno grzeje, drugi zimny na zapłonie druga pozycja kluczyka. Da się te auto odpalić bez nich czy na jednym bo ich nie mogę sprawdzić.


    Auto ma alarm bmw fabryka tj moduł nenspanug firmy loewe z bezpiecznikiem do tego w podsufitce IrDA i moduł irdy w tylnej skrzynce,w nawiewie kokpitu nie ma diody. pilota brak, jedynie kluczyk a stacyjka była już wymieniona przez poprzednika. czy było w tym fabrycznym jakieś odcięcie zaplonu badz inne, zabezpieczenia? ,, odłączyłem ten alarm spod tylnej kanapy to wtedy obc nie działa. W ogóle z obc nie mogę ustawić opcji code klikam code i nic się nie dzieje. Jakis sposób by sprawdzić ten alarm czy działa?


    Czy v12 zaskoczy bez obu impulsator ów na kablach .?
    Msmy takie ale pytanie czy robi to różnice.

    Czy mogę puścić mu iskrę na cewki na krótko z dwóch aku bezpośrednio na cewki?

    Czy mogę użyć przepustnic eml z 3.0 3.5 są p&p?

    Jak uruchomic sam silnik spod maski, jakis manual, chcemy wykluczyć pozostałe dwa niefabryczne alarmy które są zdemontowane zdemontowane nie wiadomo jak i przez kogo,spory bajzel nie umiemy tego z powrotem wpiąć. Dodatkowo jak robili te stacyjkę to z wiązki kabli w aucie idzie parę pinów więcej a w kostce stacyjki są 2 czy 3 puste.

    Czy uszczelki dolotu mogą być tak zniszczone ze łapie tyle lewgo powietrza że gasnie? Nie sprawdzałem ich jeszcze.

    Ogółnie wg mnie go tak zalewa ze gasnie,
    Ostatnio edytowane przez mike333 ; 05-10-2021 o 20:32

  2. #2
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,461
    BMW
    e24gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Regulatory cisnienia sprawdzaliscie?

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    429
    BMW
    730i e32
    Skąd
    śląsk
    Blog
    7
    Nie. Ale wąż zdjolem paliwa i słabo jakby małe cisnienie

  4. #4
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,461
    BMW
    e24gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Masz na myśli wąż powrotny z regulatora?
    Na obydwu regulatorach ta sama sytuacja?

    Wspomniałeś o przepustnicach i braku ich reakcji na pedał gazu.
    Kontrolka EML gaśnie normalnie?
    Przepustnice z R6 mają inną budowę i nie podejdą p&p.
    Skoro to jest przedlift to jest sterowany motronic'kiem 1.3, więc bez ipulsatorów powinna odpalić.
    Sprawdzałeś iskrę, czy w ogóle jest?

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Plexi36
    Dołączył
    Mar 2019
    Posty
    179
    BMW
    E66 750Li
    Skąd
    Bełchatów/Łódź
    Jeśli jest aż tak duży problem z przepływkami to je wypnijcie - silnik chyba powinien wtedy zakładać jakąś domyślną wartość powietrza i działać tak czy inaczej - to raczej popularny sposób, odpinać przepływkę. Przepustnice powinny działać bezproblemowo, podrzucam video gdzie facet odpala M70 i naprawia przepustnice bo nie działają odpowiednio:

    https://youtu.be/HJXyq25pBr4?t=1156 - tutaj pokazuje, że zbyt wolno się zamyka i że nie domyka się do końca. Rozkłada ją więc może Ci to coś podpowiedzieć. Z tego co mówi, to te sprzed 1991 roku są łatwiej rozkładalne, nie trzeba się bawić przy śrubkach.

    http://bmwe32.masscom.net/moswald/75...ies/index.html - tutaj z kolei info o naprawie tych przepustnic.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    429
    BMW
    730i e32
    Skąd
    śląsk
    Blog
    7
    Weze przy grodzi okolice zbiornika przy teście pomp butelka zdjolem, to jak ściagalem nie sikalo za bardzo.

    Przepustnice się otwieraja ok 15do 20proc. Reagują zawsze. Eml gasnie to jest akurat ok cały czas. Iskra chyba jest jak odpala. ��

  7. #7
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,461
    BMW
    e24gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Cytat Zamieszczone przez mike333 Zobacz posta
    Weze przy grodzi okolice zbiornika przy teście pomp butelka zdjolem, to jak ściagalem nie sikalo za bardzo.
    Wymienialiście filtry?
    Warto też sprawdzić wtryski czy nie leją i rozpylają prawidłowo.
    Ściągnij podciśnienie z regulatorów i sprawdź czy nie śmierdzi benzyną.
    Cytat Zamieszczone przez mike333 Zobacz posta
    ...Przepustnice się otwieraja ok 15do 20proc. Reagują zawsze. Eml gasnie to jest akurat ok cały czas. Iskra chyba jest jak odpala. ��
    Pisząc o braku reakcji przepustnic na pedał gazu miałem na myśli fakt, że na pozycji zapłonu otwierają się te 15-20% i tak zostają, niezależnie od pozycji pedału gazu.
    Jeżeli nie macie takich na podmianę to tak jak zasugerował Plexi36, pokusiłbym się o ich wyczyszczenie.

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    429
    BMW
    730i e32
    Skąd
    śląsk
    Blog
    7
    Przepustnice wg mnie się za słabo otwierają, nie wiem ile powinny się otwierać można że ktoś z was podpowie i jeśli np zdejmę z auta i musnę palcem to powinny lekko chodzić czy muszę cisnąć zęby je poruszać . Co do pedału gazu wracają do zamknięcia, i się otwieraja, ale np różnica otwarcia bez dotykania gazu pedalu i gaz w podłogę to jest niewielka procentowo.

    Filtry będą ok paliwo w butelce czyściutkie lałem parę litrów przy teście.

    Podciśnieńia zdjolem paliwo nie leci a wąż suchy , śmierdzi tak owszem ale te auto zalewa. Membrana nie puszcza w regulatorze.

    Mam części teraz na test 3 przepywki, dwie palce i kopuły i kable komplet uztwane nie wiem co to warte. Oraz dwie cewki. Może jest jakis ziomek dobry okolice Oświęcimia co mam że podjechać z przepustnicami dobrymi na test, gratyfikacja będzie.

    Wysłane z mojego H4413 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez mike333 ; 07-10-2021 o 10:38

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    429
    BMW
    730i e32
    Skąd
    śląsk
    Blog
    7
    Fura z 1992 przedlift, leci na części dalej to samo,Jeszcze w tym tygodniu jadę raz posprawdzać ten alarm DWA.

    Ktoś może podpowiedzieć bo auto ma
    diodę IR podsufitka ,
    moduł dwa pod skrzynka bezpieczników tył.
    diody sygnalizacyjnej nad deska rozdzielcza na środkowej kratce brak,ale akurat tak może być fabrycznie.

    Jak ten alarm wyłączyć, wyjecie odpięcie rzeczy powyżej nic nie daje.nie nam pilota do IR, mam kluczyk z czego klamka od strony pasazera nie otwiera drzwi od zewnątrz, jedynie od wewnątrz klamka otworzy, zamykanie otwieranie z kluczyka działa ok od strony kierowcy na wszystkie drzwi. Czytałem coś że są w klamce takue mikroswitche a tam wkładka nie działa i tak samo klamka zewnętrzna.... może switch jest w pozycji zablokowanej i Ślę sygnał do dwa modułu odcięcia zaplonu.

    Czy podmienię moduł dwa ten sam nr na inny coś zmieni to?

    Z tego co znalazłem byl jeszcze switch alarmu pod kanapa tyl na osłonię akumulatora, był tak zrobiony ze same kable ktoś połączył.

    Gzie jeszcze są czujki alarmu w masce? W schowku?

    Dajcie info bo szkoda fajnej 750 ciąć może z blachego powodu
    Niestety słabo u mnie z alarmami bmw.

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    429
    BMW
    730i e32
    Skąd
    śląsk
    Blog
    7
    Temat zamknięty poszła na graty niestety

Podobne wątki

  1. [silnik] Auto gaśnie i nie reaguje przez chwilę na rozrusznik
    Przez teodor w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-07-2014, 20:59
  2. czy to 740d było chwilę temu na forum???
    Przez szczurek w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-03-2012, 20:47
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-10-2010, 16:36
  4. [mechanika] Bmw 750i odpali na chwilę, i gaśnie...
    Przez prezE32s w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-12-2009, 20:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •