Sprawa wyjaśniona, zatkana magistrala olejowa z VVT a dokładnie kanał rurki gdzie tryska olej na wałek mimośrodowy co doprowadziło do jego wytarcia na 6 cylindrze. Silnik po rozgrzaniu kilko-minutowym dopiero dawał oznaki wypadania kiedy olej stawał się rzadki. Uszczelniacze zaworowe o dziwo całe, przy świecach sucho. Auto jeździ, zapierdala ...
Serdecznie dziękuje Cursorowi za podsuniecie pomysłu z odpięciem vvt co pomogło w dalszej diagnozie i finalnej eliminacji problemu. Z okazji rozbebeszenia połowy głowicy postanowiłem wymienić profilaktycznie odrazu wszelkie ogumienie garowe wraz z w/w uszczelniaczami zaworowymi na produkty firmy Victor Reinz.
I tutaj moje pytanie.
Czy jest to godna firma czy są jakieś dobre uszczelniacze zaworowe z wysokotemperaturowego materiału które by wytrzymywały fabryczny termo 105c+ ? Pozdrawiam serdecznie.




Odpowiedz z cytatem