-
Zaawansowany Użytkownik
Michał , ja jako użytkownik auta z wspomnianą przez Ciebie instalacją , powiem całkiem szczerze , że jestem z tej instalki bardzo zadowolony. Co prawda mam ją zainstalowaną w poczciwej babci E32 740i , a nie w E38 , które chcesz kupić. Przełącznika gazu w kabinie w ogóle nie używam. Piszczy mi tylko jak gaz się kończy i to tyle , jadę na stację LPG , tankuję i to wszystko. Z benzyny na gaz przełącza się nie wiadomo kiedy , słychać tylko na zewnątrz delikatne cyknięcie przy butli i to wszystko. Nie ma żadnych spadków mocy , nie ma falowania, dławienia i tym podobnych rzeczy. Moje zadowolenie jest poparte tylko tym , że nic przy LPG nie robię i o to chodzi.
Jak już kolega Nikoś wspomniał , instalka założona prawidłowo zgodnie z wszystkimi wymogami montażu LPG będzie hulała bez żadnych problemów niezależnie od tego czy to PRINS , STAG czy inne równie dobre instalacje.
Jeśli jest założony PRINS , jest dobrze zestrojony , to jak najbardziej bierz i będziesz zadowolony. Zawsze możesz zabrać któregoś z chłopaków z forum , którzy są ekspertami w dziedzinie , na oględziny auta i przegląd instalki.
Mogę na koniec dodać , że według mnie dobrze zestrojony PRINS jest bezobsługowy (filterki wymieniasz co 60 tys km.)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum