Trochę o aucie.
Przebieg 210k, po 90k w 2013 był wymieniony silnik i skrzynia na nowe w serwisie ASO. Wtryski po ostatniej poprawce z indeksem 12, także wymieniane przez serwis, myślę, że mogą mieć 150k ( nie mam ze sobą książki serwisowej) Z wtryskami nic się nie dzieje. Silnik jak większość po takim przebiegu bierze trochę oleju, po przejechaniu 5k musiałem dolać 1l, trzyma moc i kompresję. Po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu puszcza dymka...( uszczelnienia na trzonkach zaworów )
Z grubszych rzeczy, do tej pory musiałem wymienić tylny most, z guwnolitu w tych modelach...
Plan: doprowadzić do porządku silnik czyli wymiana uszczelnień.
Planuje założyć termostat 90, oraz zaizolować taśmą termoizolacyjną manifold wydechowy, turbiny i katy (jeżeli da radę, jeszcze nie sprawdzałem, ale jeżeli będzie miejsca by wcisnąć tam dodatkową termoizolację to to zrobię).
Za wszelkie rady i sugestie będę niezmiernie wdzięczny ;)




Odpowiedz z cytatem