Miedziane kolanko jest ciasno wklejone w króciec zaworu odmy na całej długości (tam gdzie niebieski o-ring) więc jest bezpośrednio połączone z rurą idącą pod kolektorem. Stalowe kolanko jest wklejone w kanał (tak, żeby nie zmniejszyć przekroju kanału). Nie mam zdjęcia catch-cana, więc wklejam podobny z netu.
Jeśli przyczyną byłyby tylko prowadnice zaworowe to IMHO też by spalał olej, ale nie zbierałoby się go tyle w dolocie. Przy zużytych pierścieniach myślę że spalałby olej cały czas, a nie tylko przy odpalaniu. Więc podejrzewam że ta ilość oleju w dolocie wynika głównie z awaryjności całej odmy - separatora oleju i zaworu za kolektorem. W 4.4 w X5 przenieśli separator poza rozrząd, nie wiem czy X5 z M62B44 też miewa takie problemy z olejem w dolocie?
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk