Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Błąd silniczka wibracji w kierownicy

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2017
    Posty
    418
    BMW
    BMW 740i F01
    Skąd
    Warszawa

    Post Błąd silniczka wibracji w kierownicy

    Wyskakuje mi błąd lane assist, po podpięciu ISTA wyskakuje, że silniczek wibracji jest uszkodzony. Podmieniłem na inny używany, skasowałem błędy i dalej wracają, nic to nie dało. Jakieś pomysły? Nie działa asystent linii i martwe pole.

    Mam akumulator do podładowania, ale jakby to aku, to chyba by wyrzucał też inne błędy?

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KAMELEONV
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    251
    BMW
    F01 730d Mpakiet
    Skąd
    Nakło n/n , Irlandia
    Mam ten sam błąd,może kupiłeś używkę i też walnięta?

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2018
    Posty
    337
    BMW
    Bylo: F01 730D, Jest: Tesla S
    Skąd
    Bydgoszcz
    Przetestuj silniczek podajac mu miedzy 9 a 16 V.

    https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f...uator/AnTs33lC

    W ISTA jest rowniez funkcja wymuszenia wibracji. Moglbys sprawdzic czy ze sterownika wychodzi sygnal po wymuszeniu.
    https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f...odule/BH5oVZO3

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2017
    Posty
    418
    BMW
    BMW 740i F01
    Skąd
    Warszawa
    Linki mi nie działają.

    Jak najszybciej podać pod ten silniczek takie napięcie, sorry za pytanie, ale zielony jestem :)

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2018
    Posty
    337
    BMW
    Bylo: F01 730D, Jest: Tesla S
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pod pin U podaj napiecie np. 12V a pod drugi mase.



    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 29-01-2021 o 08:12

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2017
    Posty
    418
    BMW
    BMW 740i F01
    Skąd
    Warszawa
    Założyłem drugi silniczek wibracji i dalej jest ten sam błąd. Mój warsztat naprowadził mnie na trop, że problem może być w tym pajączku na kierownicy, że one często padają. Jak się do niego dobrać, na początek może warto przeczyścić wszystkie styki tam w kostkach? Silniczek wibracji, który zdemontowałem ze swojej kierownicy, jak podłączyli go pod zewnętrzny prąd to niby działał. Jak ewentualnie dobrać odpowiedni pajączek do tego co mam w aucie na podmiankę? Nie mogę go znaleźć na realoem.

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2018
    Posty
    337
    BMW
    Bylo: F01 730D, Jest: Tesla S
    Skąd
    Bydgoszcz
    1. Zobacz czy po podaniu bezposrednio napiecia na silniczek zadziala.
    2. Zobacz czy po uruchomieniu przez ISTA wibracji na kierownicy pojawi sie napiecie na kostce.
    3. Rozbieralem modul kierownicy (pajaczek) i trzeba uwazac przy ponownym zlozeniu. Jak raz rozebralem to pozniej musialem zrobic poprawke bo kierunek jeden nie dzialal :). Zdjecie mozesz zobacz w moim temacie o tylnej osi skretnej.

Podobne wątki

  1. Problem z silniczkiem od wibracji w kierownicy
    Przez mk37475 w dziale Seria F01 / F02
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-04-2020, 11:45
  2. [silnik] wymiana silniczka nastawnika valvetronic
    Przez dawide65 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-11-2018, 19:49
  3. Konserwacja silniczka krokowego.
    Przez trajano w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-11-2016, 00:09
  4. [elektryka] Poszukuje Silniczka Spryskiwaczy do Szyb BMW E65
    Przez michal69_94 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-06-2015, 22:53
  5. No to poleglem na wymianie silniczka
    Przez lewy011 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-03-2009, 13:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •