Podpinam się pod temat - niedawno zaobserwowałem również i u siebie takowy objaw - kontrolka gaśnie po 4-5 sek na zimnym silniku, na ciepłym - od razu w chwili kręcenia rozrusznikiem. Oczywiście pierwsza myśl - zawór zwrotny, ale..kiedyś miałem przypadek w e12 m30- winą późnego zapalania się kontrolki była wypadnięta zaślepka laszy koników - olej zamiast odpowiednio smarować klawiaturę tryskał na łańcuch. Zaślepka była w wersji ,, wciskanej'' i po nagwintowaniu osadzona została śruba na kleju- problem znikł. Zanim zdecyduję się na zakup całej puchy (nowej-650 PLN z uszczelką ) oprócz sprawdzenia owych zaślepek i śrub dokręcających magistralkę olejową, planuję również zmierzyć ciśnienie oleju i tu pytanko -czy ktoś wie ile powinno wynosić takowe ( zimny silnik). Z góry dziękuję i pozdrawiam - o ewentualnych efektach poinformuję w wątku :)