Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: E65 ładowanie i spadki napięcia

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    55
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rogoźno

    Post E65 ładowanie i spadki napięcia

    Witajcie od pewnego czasu zauważyłem że w aucie wystąpiły spadki napięcia.
    Szczególnie jest to widoczne przy dohamowaniu
    Ładowanie przy +10 stopniach podczas jazdy 14.8-15.1v,to samo na postoju.
    Przy hamowaniu przed zatrzymaniem potrafi spaść do 12-13v i wtedy silnik spada poniżej 500rpm i podbija do 700
    Przy włączeniu grzanej dupy lub dmuchawy też potrafi się zawachac i czuć to na silniku.
    Od czego zacząć?Aku klema czy regulator?

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    55
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rogoźno
    Zacznę od wymiany akumulatora
    Po zgaszeniu auta napięcie spada od razu na 12v,po nocy jest 11.9-11.7v przy kręceniu jest równe 10v. Czy może ktoś podpowiedzieć czy te wartości kwalifikują baterie do wymiany?

  3. #3
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,957
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Do sprawdzenia masz akumulator czy jest prawidłowy - powinien najlepiej być AGM 90 / 95 AH.

    Trzeba także sprawdzić czy w pliku konfiguracyjnym zakodowany jest prawidłowy aku.

    W razie wymiany na nowy trzeba ewentualnie zmienić ustawienia w pliku na taki jaki został wsadzony - zwykły lub AGM i zarejestrować nowy aku np. INPA.

    Sprawdziłbym także sam alternator i regulator napięcia - powinien być cyfrowy.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    55
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rogoźno
    W aucie siedzi 100ah zwykły kwasowy,niestety taki był w momencie zakupu auta, ponad 3 lata temu -jutro podepnę ncs i sprawdzę co jest zakodowane.

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    55
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rogoźno
    Kupiłem zwykły 100ah 900a.Zakodowany był akumulator agm.
    Kręci dwa razy szybciej spadków napięcia brak.To normalne że ładowanie po zmianie fa jest około 15v?
    Problem pojawił się dwa dni później-po odpaleniu auta przywitał mnie check i drżenie silnika.Ista mówi o wypadaniu zapłonu na 2,3,5,6 cylindrze.Auto rozpędza się do 60km na godzinę i czuć przerywana pracę.
    Mechanik umówiony po nowym roku,co mogę sprawdzić sam?
    Temperatury powietrza wody w normie,przepływomierz pokazuje około 20 na wolnych obrotach.Nie wiem jak interpretować wartości sond.Co mogę sprawdzić przed oddaniem auta?
    Test dźwigni pośrednich przechodzi bdb
    Ostatnio edytowane przez vladek88 ; 29-12-2020 o 12:20

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    55
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rogoźno
    Kończąc chwilowo podejrzewam ten monolog,auto po usunięciu błędów pali idealnie,jeździ idealnie,wszystko jak z fabryki.
    Tylko jak pokazać mechanikowi co zepsute jak on sam się naprawia

Podobne wątki

  1. [elektryka] Regulator napięcia
    Przez sebobass w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-02-2020, 18:48
  2. [elektryka] Falowanie napięcia
    Przez fotek w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-05-2017, 21:25
  3. [elektronika] Regulator napięcia
    Przez Barbel w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-11-2015, 14:52
  4. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-01-2014, 08:23
  5. [ elektryka] SPadki napięcia????Jaka przyczyna??
    Przez jabollo w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-02-2009, 20:14

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •