Cytat Zamieszczone przez greg38
Cytat Zamieszczone przez mario730i
Cytat Zamieszczone przez greg38
kolego podaj rocznik lub napisz pw z nr podwozia

to rok 1994
no i tu sie problemy zaczynaja. Bo Ty nie masz takiego EWS 2 lub 3 tylko zwykle EWS i tu sterownika samego w sobie nie ma. Podaj mi z nr podwozia 2 ostatnie litery i po nich wszystkie liczby. Masz po jakiej stronie kierownice w irlandi?
U Ciebie aktywacja EWS dziala:

Od sterownika DME (w nim jest Immobilaizer) do Grundmodulu potem do przekaznika zakazu uruchomienia rozrusznika i gra tu role sygnal ze sterownika skrzyni automatu i stacyjka....

auto ma kierownice po lewej stronie i niejest po zadnych przekłatkach a numeru nadwozia niepamientam bo niemam zesobą dokumentów auta bo ja obecnie jestem w irlandi a auto jest w polsce,moge jescze dodac ze ato ma fabryczny alarm z fukcją otwierania bagaznika i domykania szyb i szyberdachu a dokladny rocznik to 18 listopad 1994

Ten przaznik zakazu znajduje sie o lewej stronie w okolicy nog....

Ale musze jednak znac nr podwozia.

Co do dzialania w skrocie:

EWS Twojego rocznika jest aktywowane przez DWA (alarm), Boardcomputer a pomiedzy 05.1993 do 01.1994 jest aktywowane jeszcze poprzez zamek centralny. Po 01.1994 do 01.1995 budowane EWS 1.

Moje pytanie do Ciebie. Czy nie zakodowales sobie przypadkiem w Boardcomputerze auta poprzez PIN i teraz nie znasz go? Taka opcje mialem wtedy w E32!!!
A jesli tak, to jak mogles zapomniec/zgubic PIN?


Pozdr.
auto ma kierownice po lewej stronie i niejest po zadnych przekłatkach a numeru nadwozia niepamientam bo niemam zesobą dokumentów auta bo ja obecnie jestem w irlandi a auto jest w polsce,moge jescze dodac ze ato ma fabryczny alarm z fukcją otwierania bagaznika i domykania szyb i szyberdachu i z wbudowanym w pilocie imobilazerem
dokladny rocznik to 18 listopad 1994,a co do wprowadzania pinów nic nie prubowałem jedynie jak kupowałem to auto to własciciel mi pokazał jak to sie robi i tyle a od tamtej pory nic nie wprowadzałem poprostu pojechałem z ojcem zarezerwowac miejsce na ognisoko zaparkowałem na parkingui zgasiłem auto tato poszedł załatwic swoje sprawy a ja zostałem w aucie przekrenciłem kluczyk na pozycje 1 bym mógł słuchac radia i gdy ojciec wrucil ato nie chciało zapalic
porostu kontrolki swieciły a rozrusznik nie krencil no wienc zaciognelismy auto na warsztat i elektryk ztwirdził ze mobilazer padł. aco jescze moge dodac w ten dzien wymieniałem baterie w pilocie na nową . pozdro