Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: BMW E38 750i vs G11 750i ZacharOFF

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City
    A ja tam G kupie bo jak popatrzę na inne marki wcale nie jest lepiej
    G mi leży ale ta przedliftowa jam ma Bezi a nie ta co u Zachara

    Co seria sa narzekania a i tak to najlepsze auta jakimi jeżdżę

    Co do narzekań na F to 20% czesci od bmw jest w RollsRoyce wiec chyba nie jest zle
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Plexi36
    Dołączył
    Mar 2019
    Posty
    287
    BMW
    G12 750LiX
    Skąd
    Bełchatów
    Cytat Zamieszczone przez Słowik Zobacz posta
    I to jest właśnie sedno sprawy, że E32 i E38 jakoś się ogarnie stosunkowo niewielkimi nakładami bo tam da się jeszcze cokolwiek naprawić.
    Myślę, że tutaj nie jest to nawet kwestią nakładów. I E32 i E38 jesteś w dużej mierze w stanie zrobić sam, a problemy elektroniczne są prostsze do rozwiązania. Im nowsze auto tym bardziej zmienia się profil osoby, która to auto naprawia. O ile starsze modele to głównie mechanik, tak od E65 to już i elektronik a i programista by się przydał. Model F i G to dalsze kroki w tę stronę.

    Cytat Zamieszczone przez ADASIO Zobacz posta
    A ja tam G kupie bo jak popatrzę na inne marki wcale nie jest lepiej
    G mi leży ale ta przedliftowa jam ma Bezi a nie ta co u Zachara

    Co seria sa narzekania a i tak to najlepsze auta jakimi jeżdżę

    Co do narzekań na F to 20% czesci od bmw jest w RollsRoyce wiec chyba nie jest zle
    Co do przedlifta to się zgodzę - ostatnio u mojego mechanika stały wersje, przedliftowa i poliftowa obie obok siebie - przód polifta jest niesamowicie obrzydliwy, nie dość, że ten paskudny grill wygląda jak karykatura samego siebie, to jeszcze zderzak jest tak kanciaty, że aż niemiło się patrzy. Natomiast martwi mnie, bo większość elementów, które będzie się uszkadzać - elektronika, coraz trudniejsza w naprawie, będzie dostępna głównie w ASO, bo używki to będzie dużo większa loteria niż dziś. Dużo łatwiej będzie się nadziać na minę. Co nie zmienia faktu, że G11/12 przedliftowe to piękne auto, chyba bardziej udane niż W222 (a przynajmniej tył W222) chociaż tu się nie chcę zagłębiać, bo jestem ogromnym fanem klasy S, a już na pewno bardziej udane niż Audi A8 (którego nowe wnętrze jest po prostu brzydkie, podobnie jak i paskudne testowe W223).
    Ostatnio edytowane przez Plexi36 ; 25-08-2020 o 13:56

Podobne wątki

  1. [pozostale] 750i tabliczka znamionowa - prośba do posiadaczy 750i
    Przez keermit w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-05-2019, 11:25
  2. [E65/66] [E65] - 750i
    Przez Drato w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 08-09-2016, 19:53
  3. [E65/66] E66 750i
    Przez prokennycool w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 18:04
  4. Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 11:41
  5. Tarcze i klocki hamulcowe z E32 750i do E38 750i
    Przez deim-s w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-01-2011, 18:35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •