Nie.
Jak puchnie, to czym prędzej wymień - bo zaraz Ci pęknie! Autem raczej nie jeździj, bo jak ci woda walnie to na szybę to nic nie będziesz widział i może się różnie skończyć.
Może być to "normalny" objaw starego węża, spękanego do natychmiastowej wymiany, a może masz jakiś problem z układem chłodzenia - dowiesz się po wymianie (termostat? korek? głowica? nieodpowiednia lub walnięta wiskoza? inne....).
Przy okazji wymień cały płyn chłodniczy na odpowiedni (są rożne typy/normy - nie można ich mieszać) taki porządny o temperaturze wrzenia > 130stopni, bo jak masz polifta np. 98-2001r. z termostatem sterowanym elektrycznie, to normalna temperatura pracy to 120 stopni (stąd ciśnienie pracy 2 bary).
Spuść cały płyn nie tylko z węży i z chłodnicy ale tez śrubą na silniku zgodnie z TIS, inaczej nie spuścisz całego i się pomieszają (= konsekwencje mieszania również opisane w TIS).
Dobrze użyć koncentratu BMW ~35zł za 1,5 litra koncentratu dającego 3l płynu. 150zł załatwia więc sprawę.
Odpowietrzanie tez potem też dokładnie i zgodnie z TIS, bo inaczej będziesz miał 2l pustkę jak się włączy ogrzewanie....
...to tak z moich doświadczeń.
obejrzyj na youtube jak to działa na kanale Tim's BMW: https://www.youtube.com/channel/UCKi...h_6NR7gaaaFe-g