Hmm ... No więc tak zakupiłem sterownik (okazało się że identyczny jak mój). Wgrałem mu wsad z linka ... Wszystko poszło ok. Pasek postępu doszedł końca a po przeprogramowaniu odezwał się w aucie GONG. Skrzynia zarówna na D jak i na S jak i na Manualu ciągnie do ponad 6000 rpm - subiektywnie agresywniej zmienia na D i rdukuje biegi do wydajniejszego hamowania silnikiem na S i M ... Jednak wygląda na to, że skubany sterownik się nie przeprogramował ... bo powinno być tylko D i M ...
Interfejs mam ten: https://viaken.pl/pl/polski-interfej...najlepszy.html
I się zastanawiam WTF ???!!!
Dalej nie wiem o co chodzi ale (w%#$rwiony) procedurę programowania przeprowadziłem jeszcze raz. I ku mojemu zdziwieniu ... pomimo, że wszystko było tak samo to ... uruchomiłem silnik, dźwignia na drive, z drive na sport a tam M ;-) i ciągnie do odcinki
Także teraz mam w razie czego "dwie skrzynie" alpina i standard - podmiana sterownika 10 minut ...![]()





Odpowiedz z cytatem