Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 48

Wątek: Interpretacja wartości Inpa

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    251
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław

    Post Interpretacja wartości Inpa

    Cześć, posiadam E38 z M62B35 bez vanosów. Auto na dolnej partii obrotów jest strasznie ospałe, pali ponad 20 litrów przy spokojnej jeździe, ekonomizer pracuje praktycznie w dwóch pozycjach 0 oraz 30. W większości przypadków nie wraca na 0 po puszczeniu pedału przyśpieszenia, dopiero jak stanę w miejscu. Przy jeździe na trybie manualnym skrzyni automatycznej, prędkość 50 km/h, a obroty to 1200rpm i wskazania ekonomizera to 20. Samochód dopiero jedzie od 3500rpm, dołu nie ma, trzeba jej zarzucić kickdownem, żeby w miarę dynamicznie ruszyła. Auto jest wyposażone w LPG, ale nie jeżdżę na nim od dwóch miesięcy. Do tej pory zrobiłem:

    - wymieniona odma
    - wymienione uszczelki pod kolektorem ssącym i wszystkie możliwe po drodze
    - wymienione świece
    - wymieniony regulator ciśnienia paliwa

    Więc lewe powietrze wykluczam. Dodatkowo spaliny mają dziwny zapach i strasznie je czuć nawet w środku stojąc na światłach przy otwartych szybach, czuć też trochę benzyny. Wydaje mi się, że samochód dostaje za dużo benzyny i jej po prostu nie przepala.





    Wartości sond skaczą z 0.80 na 0.07, nie wiem dlaczego. Dziś zauważyłem delikatne telepania, cylinder 7 oraz 5 nie pracują prawidłowo, bo na wykresach wtryskiwaczy 7 podchodzi pod 800, 5 pod 400, Podmieniałem cewki, ale niestety nic nie daję. Zamówiłem drugą listwę wtryskową z drugimi wtryskami. Dzięki z góry na jakieś wskazówki co do powyższych wykresów. Błędów w pamięci zero.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    799
    BMW
    e38 728, E39 523, E53 3.0i
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Jakieś błędy są w engine ? Jak tam katalizatory ?
    e38 728, E39 523, E53 3.0i

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył