Update
Regulator rozebrany, wszystkie o-ringi wymienione i poskładane.
Pozwolę sobie wkleić link-a z jakiej strony wziąłem informacje - http://twrite.org/shogunnew/systems/...#LAD_Regulator
Jak autor piszę "Did not pull the whole LAD apart and so did not find the third ball"
Ja dźwigienkę rozebrałem i umieściłem w jedynym słusznym miejscu moją zgubę, aczkolwiek na innym portalu BimmerBoard ktoś umieścił zdjęcie rozebranego regulatora na której tej trzeciej kuleczki nie ma. No ale okej wszystko szczelne nic nie przecieka jest jeden problem w mgnieniu oka ciśnienie zostało nabite a po opuszczeniu auta aby wyregulować wysokość auto stoi w najwyższym punkcie i jest twarde "deska".
Sama dźwigienka jest w poprawnej pozycji, gdy zasymiluję wznos auta słychać, że z przodu pompa zaczyna buczeć coś się dzieję. Mimo wszystko żadne kombinacje nie pozwalają opuścić auta.
Pytanie co jest grane gdyby układ był zapowietrzony czy też dźwigienka była obrócona o 180 stopni auto leży na ziemi i nie chcę się podnieść. Czy ktoś z was pamięcią sięga możliwych przyczyn zaistniałej sytuacji ?